Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

06 November 2017

Remember me?

Dupa o gramada de timp revin si eu pe aici.
Mare parte din timp nu am avut calculator. Laptop-ul care se surpaincalzea nu a mai putut fi resuscitat :)) asa ca a trebuit sa cumpar unul nou. Cel nou a venit gata stricat. A fost dus la doi mesteri si sper sa nu mai faca probleme. Am stat o gramada de timp fara calculator, si implicit internet, si n-am murit hahaha.
Dupa ce am reparat laptop-ul nou ma gandeam ca a trecut atat de mult timp si parca imi iesisem din mana cu scrisul, am tot amanat nestiind cum sa incep si a mai trecut si asa ceva vreme dar pana la urma am zis sa incerc marea cu degetul si sa scriu.
Cam atat deocamdata.
Pupici si o zi frumoasa va doresc!


9 comments:

  1. Bine ai revenit! (◠‿◠)

    ReplyDelete
  2. Cum sa nu-mi amintesc?! M-am gandit deseori la tine, la gospodaria voastra, la "mogaldete", la "ferma de pasari", la cainii din vecini. :)
    Ma bucur sa te revad! Bine ai revenit!

    ReplyDelete
  3. Hei buna,

    Ma bucur mult sa vad ca esti bine si toate bune. Ce mai fac animalutele?

    Meli
    (mi-a fost dor de tine, m-am uitat mereu pe aici)

    ReplyDelete
  4. sigur ca remember :)... asteptam noutati!

    ReplyDelete
  5. bine ai revenit !!!
    mă bucur că am veşti iar despre tine !
    pupic !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...