Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

31 May 2017

Life lately

Nu, n-am disparut iar ca magaru' in ceata dar am zilele pline.
Imi ocup o gramada de timp cu animalele si cu gradina. Pana spal castroanele pt apa si adap toate animalele trece o gramada de timp. Am closca cu puisori care necesita ingrijire speciala. Pisicutii au inceput sa manance si trebuie sa stau si dupa fundu' lor sa ii pazesc cand ii hranesc altfel le mananca ma-sa mancarea :)) si bine-nteles sa alung nelipsitele gaini care stau si ele la panda sa fure mancare.

Gradina merge bine! Ma bucura mult gradina si imi ofera multa satisfactie. Am cules deja dovlecei si cateva pastai ratacite, astazi chiar o sa culeg dovlecei proaspeti pe care ii voi folosi la un pilaf sarbesc. Din pacate pastaile au cazut prada puicutelor care sar gardul si se lafaie in gradina mea. Noroc ca nu le tenteaza decat frunzele pastailor si nu au facut stricaciuni la rosii, castraveti si ardei dar pastaile sunt compromise, nu o sa supravietuiasca. Azi am cules si primul castravete. Abia astept rosiile dar mai am de asteptat vreo doua saptamani pana se vor coace primele roade.
Puicutelor le-am taiat penele de la aripi ca sa nu intre in gradinita dar sunt inca mici si nu au greutate mare asa ca se catara efectiv pe gard si tot intra in gradina.
Ieri mi-au zapacit verdeturile si plantele aromatice.
Am avut si vreo 4 plantute de rosii rasarite din semintele cazute pe jos de vara trecuta. Aveam de gand sa le las sa creasca dar puicutele au avut alte planuri si au mancat frunzele fragede si nu cred sa isi mai revina plantutele.

Saptamana trecuta am stropit plantele cu solutia de lapte (1 parte lapte semidegresat la 9 parti apa + 2-3 picaturi tinctura de iod la 1L apa) si mi se pare ca le merge mai bine dupa ce au fost stropite.
La ardei e cel mai vizibil, ardeii au fost mai piperniciti si frunzele nu aratau tocmai bine, dupa ce i-am stropit frunzele clar arata mai bine.
Solutia asta functioneaza ca fertilizator si impotriva manei. Eu nu am mai incercat-o dar sper sa ne fereasca de mana.

De cand am luat storcatorul nou de fructe beau des sucuri. Imi incep dimineata cu un suc de mere+morcovi urmat de apa calduta cu suc de lamaie si apoi de micul dejun + o lingurita seminte armurariu.
Urmez si o cura cu argila si in perioada asta stau mai bine cu energia, am mai multa forta asa ca m-am apucat de curatenia de primavara vara :))

Mi-a disparut un cocosel din ograda. Nu stiu daca inculpatul e cainele vecinului sau cateaua mea. Am lasat cateaua nesupravegheata afara si e posibil sa fi atacat chiar ea cocoselul. Atata bataie de cap cu cainii astia, nu degeaba animalele mele preferate au fost dintotdeauna pisicile. :)

Pe langa ca am zilele pline imi face si laptopul figuri Se supraincalzeste si se inchide in continuu, a prins si niste virusi si trebuie reformatat asa ca laptopul ma saboteaza sa nu mai petrec atat de mult timp pe net :))
Trebuie neaparat sa il duc la doctor la curatat. Sper sa il duc in weekendul asta.

Cam atat. O sa revin dupa ce duc laptopul la curatat si reformatat.
O vara frumoasa plina de zambete sa aveti!
Pupici!












4 comments:

  1. O adevarata ferma ai tu acolo! Si o gradina de numa'-numa'! :) Citind, am senzatia ca e amuzant! De fapt, cred ca este, dar e si greu! :) Satisfactia, insa, va fi pe masura: veti manca ceea ce ati produs voi. Nu-i de ici-colo. Iti doresc succes!

    :)) Zici ca laptopul da semne sa stai mai mult departe de el?! Nu-i bine! :) Sper sa nu ajunga la aceasta concluzie si computerul meu. :))

    Zile fericite iti doresc, cu drag! Sa ne revedem cu bine! :) Pupici! <3

    P.S. Reteta pentru solutia de stropit merita retinuta - deci am copiat-o. Multumesc. :)

    ReplyDelete
  2. pai cu caine, pisici, gaini, gradina, deja ai gospodarie in toata regula! felicitari pentru toate astea! De stropit nu stiam de apa cu lapte, doar de macerat de urzici (la 3 zile impotriva bolilor, la 12 zile ca fertilizant - asta e aala de pute)

    Iti urez zile fericite si recolta sa fie pe masura, si pe ici pe colo cate o ploaie.

    ReplyDelete
  3. ai deja foarte multă activitate şi bătaie de cap cu atâtea păsăsri şi animăluţe !
    ce bine că ai ajuns să guşti din roadele grădinii tale !
    interesantă reţetă de stropit !
    aşa e, e mai greu cu leptopul dacă s-a virusat ! sper să fie totul ok cât mai curând !
    îţi doresc, cu drag, multă sănătate şi spor în activitate !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...