Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

15 July 2016

Mogaldeata 3

Azi noapte veneam acasa si la vreo 2 km de casa pe strada principala destul de traficata am vazut un pui de pisica, era exact pe partea mea iar inaintea mea era o masina, eu deja ma panicasem ca masina din fata il va calca.
Nu stiu cum de a fost posibil, dar cel de dinaintea mea a trecut efectiv peste puiul de pisica fara sa il calce. Cred ca si puiul s-a speriat si cat a avut masina deasupra a stat paralizat de teama.
Dupa ce masina a trecut a zbughit-o sa traverseze strada dar acum venea o masina din sens opus, am zis ca fac cu inima, zic sigur il calca vreo masina si eu o sa fiu martor la o scena din asta horror, ca mi-a fost dat anul trecut in toamna sa vad o pisica lovita de masina pe strada si de atunci am ramas cu sechele.
Pe pisica aia nu am putut sa o ajut ca m-a muscat rau de tot si nu ma puteam apropia de ea ca sa o iau in prosop si s-o duc la veterinar,  m-am ales atunci cu inima zdrobita de am plecat mai departe plangand la volan si cu o infectie fff puternica unde m-a muscat pisica, plus un sindrom de stres post traumatic de toata frumusetea incat imi era teama sa conduc sa nu vad iar vreo scena din asta.

Dar ieri totul s-a terminat cu bine, cum-necum matzul a traversat cu bine strada si s-a oprit intr-o livada de maslini, eu am oprit masina si m-am dus dupa el, am strigat pisu-pisu si a venit imediat la mine.

Cred ca a fost abandonat recent din casa pt ca nu e slab, arata bine, nu are nici multi purici si cred ca de aceea era atat de debusolat pe strada.
L-am luat in brate si a stat cuminte, nu s-a opus, nu s-a zbatut, ceea ce mi-a confirmat inca o data ca nu e un pisic salbatic neobisnuit cu omul.

Acasa insa motanul cel mare nu a fost deloc incantat sa il vada.
Ne-am gandit noi ca a simtit ca matzul e si el tot motan si de aceea a facut atat de urat deoarece cand am adus-o pe Mila acasa nu a reactionat atat de urat, bine, nici pe Mila nu o place dar o tolereaza sa zicem.

Nici Mila nu l-a primit mai bine pe matz, l-a scuipat si ea si a sarit sa il bata.
Azi tot la fel, Mila il scuipa si il maraie si ii trage labute in cap.

Ala mic sta intr-un maslin, cum ma vede se tine coada dupa mine si toarce.
De jucat s-a jucat prima data cand am iesit eu afara cu batul de bambus, in rest sta ascuns.

Nu am putut sa ii fac poze mai clare pt ca e argint viu, nu a stat deloc nemiscat.
Nu se vede in poza, dar pe margine are ochii turcoaz, precum marea din Grecia :))









29 comments:

  1. Ce dragalas e blondutul! :) Poate s-a ratacit de casuta lui si cineva il asteapta acasa...
    O metoda de a obisnui animalutele unele cu altele - si s-a dovedit utila de fiecare data - este de a freca usor degetul pe boticul unuia si apoi pe boticul celuilalt (si invers); se pot freca astfel si urechile - pentru a obisnui un animalut cu prezenta altuia (asa "fac cunostinta" si ele intre ele, frecandu-se unele de altele, adulmecandu-se). Cand pisica se freaca de o mobila, de un pom etc. isi marcheaza, de fapt, teritoriul (isi lasa mirosul). Pentru aceasta metoda, insa, trebuie ca toate animalutele sa fie deparazitate, sa nu se transmita vreo "minune"... Eventual incearca, poate reusesti si tu. Mie mi-a spus un domn care a avut in grija fel si fel de animale si pentru a nu fi "certuri" proceda astfel. Am incercat si eu, cu motanii si cainii si s-a dovedit perfecta metoda. Au incercat si altii si le-a reusit si lor.
    Numai bine. Multumesc pentru implicarea in salvarea sufletelului. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In zona in care l-am gasit nu sunt case, doar benzinarii, supermarket, taverne, etc, de altfel chiar am oprit la o benzinarie unde sunt mereu copiii patronului si am intrebat pe un pustiulica daca cunoste pisicul si a zis ca nu il stie, deci nu era din zona aia, acuma daca s-a ratacit eu nu am cum sa ii gasesc familia :(
      Motanul meu e sterilizat, de cand e sterilizat nu accepta nici un alt animal, doar pe pisica disparuta o accepta pt ca crescusera impreuna, in rest sa zicem ca tolereaza puii dar cu greu, eu am tot sperat ca se va apropia de Mila si se vor juca impreuna, motanul e fffff jucaus si Mila trage mereu la el la joaca dar nu o accepta si nu vrea joaca desi o avem deja de mult timp si ar fi trebuit sa se invete cu ea.
      Metoda asta o stiu si eu dar asta e valabila cand poti desparti animalele, la apartament merge facut asa, se pun pisicile in camere diferite si se familiarizeaza intre ele prin miros prima data, ori asa cum ai zis tu, ori cu o carpa, eu nu am cum, unde sa il pun pe blond in "carantina" sa nu ajunga Mila la el? :))
      De altfel s-a bagat el mititelul in carantina si sta ascuns dar cand ma vede iese din ascunzatoare si se tine dupa mine, Mila e si ea dupa mine si inevitabil se vad si iese cu scuipat si marait.
      Acuma pe seara a venit motanul acasa si l-a vazut pe ala mic, nu a mai miorlait atat de urat ca ieri noapte, cel putin macar atat :))

      Delete
    2. Ce mai faci?! Ce mai face mogaldeata? :)
      Esti bine?! Sper - si iti doresc - sa iti fie bine.
      Pupici!

      Delete
  2. Are un nume sau inca nu? E tare haios si norocos!!!!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne-am gandit sa ii zicem Dud de la englezescul dude dar inca nu e batut in cuie :))

      Delete
  3. Ce dragut! Ma bucur ca l-ati adoptat!

    ReplyDelete
  4. Ai făcut o faptă foarte bună, bravo! Cum puțini oameni fac.
    Și eu am traume pisicești, of!

    Acum am patru pui de pisică de care mă îngrijesc. Când vor fi mai mari, o să-i dau spre adopție.
    Deocamdată, îmi încep diminețile cu o cafea și cu priveliștea lor - zburdă, se joacă, se rostogolesc... sunt un spectacol! :)
    http://piesaneterminataptpianinamecanica.blogspot.ro/2016/07/patru-pui-si-doua-mamici.html

    ReplyDelete
  5. Dragut pisoiasul,am si eu 2 pisicute acasa!

    ReplyDelete
  6. este atât de simpatic !!!
    şi noi am avut probleme când l-am adus acasă pe Puiu - Leuţu nu îl voia ! umblam doar eu cu Puiu în braţe ca să-l apăr de Leuţu care voia să-l rupă... cu trecerea timpului, Puiu a crescut şi s-a mai domolit războiul.
    pisici nu putem să avem la casă pentru că niciunul din căţei nu-i suportă... asta este !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    ReplyDelete
  7. O superbitate !!!! Cu rabdare , poate se vor mai domoli razboaiele !!! Te imbratisez cu drag !

    ReplyDelete
  8. Bună Luiza!
    Ce drăguț este,cu siguranță se va obișnui cu Mila!
    Îți doresc o duminică cât mai frumoasă și o săptămână ușoară!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    ReplyDelete
  9. Nici Țuțu nu l-a acceptat pe Bambu din prima. Mai mult, inchipuie-ti ca-s nevoiti sa stea in aceeasi casa pana la sfarsitul zilelor lor. La inceput cel mare sarea la bataie, iar asta, micul, se lasa pe o parte, supus, si-l cam smulgea de par. Insa niciodata nu si-au produs rani grave, sangerande. Acuma, dupa atatia ani impreuna, se tolereaza. Sunt firi total diferite. Țuțu vrea sa doarmă cu mine în pat, Bambu sta doar pe un colț, și daca-l atingi cumva, pleaca. In schimb, Bambu e sociabil si sta "gura casca" intotdeauna cand vine cineva strain in casa :)
    Sper ca si pisicii tai sa-l accepte pe micutul cu ochi azurii :)

    ReplyDelete
  10. hmmm...se intrevad diverse mici incidente :)))

    ReplyDelete
  11. Vai, ce dulceata ! Imi plac mult pisicile <3 !

    ReplyDelete
  12. E taaare dragut! Se vede ca e un mic troublemaker :))

    ReplyDelete
  13. Ce drăgălaș e! Iubesc pisicile și-mi pare rău că de când a venit bebe pe lume, nu m-am mai jucat cu cele de la
    tară așa ca inainte.

    ReplyDelete
  14. Ba da, se vede ca are ochi albastri, cumva. E un pic de corcitura cu vreunul de rasa. Sa-ti traiasca pisicimea! Si eu am 3 bucati ale mele si cativa de prin jurul blocului care vin la mine cand nu gasesc de mancare altundeva... :D

    ReplyDelete
  15. E dulce foc si cred ca se vor intelege pana la urma, macar sa se tolereze si tot e bine. :)

    ReplyDelete
  16. toate bune in lumea voastra?
    Pupaturi de la departare!

    ReplyDelete
  17. Acus se face o luna de csnd nu ai mai scris...esti ok?

    ReplyDelete
  18. 2 luni fara scris. Toate bune, doamna? Ne e dor de tine!

    ReplyDelete
  19. Tin si eu inventarul! Miss you!...

    ReplyDelete
  20. Luiza, sunteti bine? multi pupici!!!

    ReplyDelete
  21. Luiza, toate bune? nu ai mai scris deja de 3 luni.
    Salutari calduroase de la noi!

    ReplyDelete
  22. Buna draga mea.Ce mai faci?Nu ne mai povestesti nimic?

    ReplyDelete
  23. E cineva acasa? :)
    Sper sa fiti bine, va doresc sa fiti bine!
    Pupici!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...