Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

07 June 2016

Mogaldeata 2

Anul trecut in Iulie s-a aciuiat o mogaldeata in livada de langa curte, am pastrat catelusa care a crescut, s-a facut frumoasa si nazdravana si face parte din familia noastra acum.
Anul asta pe 15 Mai ne-am ales cu o noua mogaldeata mica si pufoasa.
Pe 14 Mai am vazut un anunt postat de o nemtoaica care locuieste aici, pe o pagina de facebook dedicata animalutelor pierdute/parasite de pe insula, in anunt erau mentionati 3-4 pui mici de pisica abandonati intr-o livada din cealalta parte a insulei.
I-am scris dar nu a vazut mesajul decat a doua zi si atunci mi-am dat intalnire cu ea sa merg sa iau eu pisicutii insa din pacate doar pisicuta noastra supravietuise, ceilalti murisera peste noapte.
Am luat mogaldeata si am venit cu ea acasa, mieuna si se invartea ca titirezul in bratele sotului, am infasat-o intr-o carpa, s-a linistit si a adormit si a dormit tot drumul pana acasa.
Era foarte flamanda si insetata, acasa a devorat mancarea si apoi s-a dus la nani.
E mancacioasa si cat a fost micuta isi facea nevoile numai pe terasa spre disperarea noastra.
Motanul nu a primit-o bine si inca nu s-a acomodat cu ea in schimb Mogaldeata 1, catelusa, a acceptat-o imediat si se joaca impreuna, catelusa o cam zapaceste pe pisi, o apuca de picioare, o apuca de blanita de la ceafa, nu cred ca pisi e foarte incantata de joaca asta dar in lipsa de alt tovaras de joaca accepta si joaca cu catelusa.
Intr-o zi eram afara cu sotul si pisi a vazut gainile, s-a apropiat ca robotul teleghidat de gaini ca sa le vaneze, noi ne prapadeam de ras, s-a apropiat mult de gaini in felul caracteristic al matzelor care pandesc/ se apropie de prada, dar cand a ajuns langa ele si a vazut cat de mari sunt, comparativ cu ea, a facut cale intoarsa.
Nu am luat pisicuta ca sa inlocuiasca pisica care a disparut, asa s-a nimerit, am o sensibilitate pt puii abandonati si de altfel pisicile mele au fost si ele la randul lor luate de pe strada, gasite mieunand abandonate de pisica mama si luate de mine in casa, hranite cu seringa, cel putin pisi asta era destul de maricica sa poate manca singura si nu a trebuit hranita cu seringa.

Mogaldeata la 10 zile dupa ce am adus-o acasa.

Explora curtea.


Isi facea toaleta :)




Pisi azi pe scaun
Pisi azi urmarind gainile



23 comments:

  1. Ce frumusețe de pisică! Să te bucuri de ea, Luiza, chiar dacă nu o mai găsești pe cealaltă... știu că e greu, dar până la urmă un animăluț nu e atât de greu de înlocuit ca un om...

    ReplyDelete
  2. ce frumusete de pisoi! un vanator innascut, o sa aiba la vanat soricei :)

    ReplyDelete
  3. Minunat că ai salvat un suflet și ai grijă de el. E frumoasă foc tigresa! :)

    ReplyDelete
  4. E minunata mogaldeata! Frumusica foc! :) Sa va traiasca!
    Stiu ca nu o inlocuieste pe "Miti" dar alina, cumva, dorul...
    Ai fost cu ea la veterinar (in caz ca nu a fost dna care i-a gasit)? Ma gandesc ca de-au murit ceilalti asa, de pe o zi pe alta, sa nu aiba ceva... Poate viermisori...
    Haha! Motanelul n-o place acum dar... daca nu-i castrat, ce-o s-o mai curteze peste cateva luni! :))
    N-o lasa sa pandeasca gainile - e posibil ca instinctul de vanator sa nu fie "anihilat" si cand va creste... sa nu aveti surprize neplacute.
    Toate ca toate, dar tare ma bucur ca ati adoptat-o! E o dragalasa ochioasa, plina de viata! Catelusa a "adoptat-o" imediat si pentru ca e pui - si instinctul ei matern si-a spus cuvantul. :) Sunteti o familie fericita! Sanatate sa aveti si fericiti sa ramaneti!
    Te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  5. Esti ca un copil care a gasit o jucarie.Este frumusica si cred ca te incanta cu ghidusiile ei.A avut noroc,nu? Numai bine!

    ReplyDelete
  6. Ce scumpica pufoasa!
    Nu puteti fi decat veseli prin preajma ei!
    Numai bucurii sa aveti impreuna cu totii!
    Cu drag!

    ReplyDelete
  7. Bună Luiza!
    Este drăguță pufoșenia,cu timpul te vei atașa de ea și îți va aduce numai bucurii!
    O zi minunată îți doresc și sănătate multă,Luiza!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    ReplyDelete
  8. Sa va traiasca, e simpatica foc :)

    ReplyDelete
  9. Ce pisicuta dragalasa!! E frumoasa foc! Sa va aduca numai bucurii, sunt sigura ca asa va fi, animalutele din jurul nostru fac asta foarte bine :)
    Ai un suflet cald, Luiza.
    Mie mi-e ciuda ca am apartament mic, si cativa pe care am intrebat mi-au zis ca ar fi chinuitor sa am o pisica aici, nu pentru mine, ci pentru ea. Nu stiu.. imi doresc tare mult o pisicuta, dar nici nu vreau sa se simta rau in spatiul acesta. :(
    Te pup si imbratisez cu drag! Un weekend cat mai frumos!

    ReplyDelete
  10. Ce scumpa e! Ma bucur mult pentru ea dar si pentru voi. :)

    Meli

    ReplyDelete
  11. Ce ma bucur pt tine! :) iuuupii! :)

    ReplyDelete
  12. in grecia am vazut cele mai multe pisici. frumoasa gradina! pupp

    ReplyDelete
  13. Ce simpatica este...nu am mai avut pisici din copilarie :)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  14. ce minunată este Mogâldeaţa ! să fie într-un ceas bun - mă bucur mult că ai găsit-o !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    ReplyDelete
  15. Ce bravo esti!!! E atat de scumpa, sa fie sanatoasa hehhe Pupici de la noi, Liuba x

    ReplyDelete
  16. ce simpatic este...picior de soarece nu o sa vedeti pe acolo! :)

    ReplyDelete
  17. ce dragutzenie mica! :) ce ma bucur ca am deschis blogul tau si am dat de el!!!! Pupici cu drag!!!!

    ReplyDelete
  18. Si va lasa sa dormiti noaptea tigrisorul? Am avut si noi un puiut candva si nu am putut sa ne acomodam cu programul lui de joaca pe timpul noptii. Nici nu aveam in garsoniera de atunci unde sa-l separam. :))
    Numai bucurii!

    ReplyDelete
  19. Luiza, sa va traiasca puiuta! E tare draguta :)

    ReplyDelete
  20. Vai ce sufletel norocs sa va intalniti!!! <3
    Esti minunata!! Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea, de Mogaleata 1 si de toate sufletele care va sunt in preajma si s-au alaturat familiei voastre frumoase :P.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...