Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

30 June 2016

Jurnal 30 Iunie 2016



Pentru azi - 30.06.2016 ora 20.40

Afara - bate vantul, e atat de bine ca s-a mai racorit.
Seara pot sa stau fara AC, deschid geamurile, se face curent in casa si se poate respira.
Saptamana trecuta am avut canicula si s-a murit de cald, dupa canicula a venit o ploaie puternica cu furtuna si s-a mai racorit.

Ce am mai facut - de cand a venit vara stau mai mult pe afara, trece timpul fara sa imi dau seama cum, ba in gradina, ba jucandu-ma cu animalutele mele.
Am fost la plaja unde am stat numai in apa la balaceala si inot, iubesc mirosul marii si linistea pe care o ofera marea, somnul linistit dupa o zi petrecuta in soare si apa marii.

Saptamana aceasta mi-am facut si beauty blog unde sa pot scrie despre dragostea mea pentru lumea beauty.

In curte - cresc toate legumele frumos, doar capsunile bolesc dupa ce au fost calcate in picioare de gaini, la propriu!!!
De acum si Mila pisicuta a inceput sa faca stricaciuni, are ce are cu un ghiveci de busuioc pe care il tot darama, busuiocul s-a strambat de cate busituri a tot luat, i-am schimbat si locul sa nu ajunga Mila la el dar ti-ai gasit, ea este ca argintul viu si nimic nu ii scapa.

La inceputul primaverii am luat o gardenie care nu voia nicicum sa infloreasca, ii cadeau bobocii inchisi, de cand a dat caldura i s-au ingalbenit frunzele dar acum infloreste zilnic si face niste flori frumoase care parfumeaza curtea.
Camelia japonica sufera de caldura, i s-au ingalbenit frunzele, am mutat-o eu undeva la umbra dar in singurul loc unde avem umbra toata ziua este foarte cald si nu ii merge bine, sper sa supravietuiasca verii.

Gainile - nu se mai oua de cand a venit caldura cea mare, de acum cred ca abia prin Septembrie vor relua ouatul.

Sunt recunoscatoare - pentru aer conditionat, fructe, mare, valuri, animalutele mele.

In bucatarie - eternii mei cartofi dulci :) si in rest o gramada de fructe, legume, iaurt, parca nu merge mancare gatita.

Sper - sa se linisteasca lucrurile la o persoana apropiata care trece prin incercari acum.

Invatam - ca viata are niste rasturnari de situatie dramatice si ca nu te poti baza pe nimic in afara de Dumnezeu.

Azi - am curatat terasa, am spalat doua masini de rufe si cam atat.

Citesc - dupa ce am citit Splendida cetate a celor 1000 de sori parca am simtit nevoia de o pauza, ma intreb daca voi putea reciti vreodata aceasta carte deoarece o simt inca foarte vie si proaspata in minte.
Mai am si cartea "Si muntii au ecou" de acelasi autor dar vreau sa o pastrez pentru la iarna, sa o citesc la caldura sobei.
Momentan frunzaresc "Aventurile lui Tom Sawyer", e una din cartile care imi plac foarte mult si pe care am recitit-o de mai multe ori, chiar daca pare o carte copilaroasa mie imi place foarte mult, ma relaxeaza si bine dispune.

Ascult - cicadele, toata ziulica nu le tace gura pana tarziu in noapte.

Ce planuri am - sa mergem la o balaceala lunga la sfarsit de saptamana.

Un lucru preferat - ceaiurile reci si limonadele.

O imagine de azi - imaginile sunt vechi, din Mai, am ales sa le pun pentru ca nu am facut postarea cu imaginile lunii Mai si macar aici sa pun cateva.


Gainile mele mancand masline iarba




Gainile mele libere si fericite dormind in livada de langa curtea noastra


Marea fotografiata prin maslinii de langa curtea noastra


Va doresc un Iulie minunat, cu soare, racoare, vacanta si voie buna!


20 comments:

  1. Foarte fain! Minunate și imaginile.

    P.S. Am preluat modelul tău pentru o zi. :)
    http://piesaneterminataptpianinamecanica.blogspot.ro/2016/07/o-zi-oarecare-30-iunie.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi!
      Am citit de ieri, foarte dragut si jurnalul tau!

      Delete
  2. Peisaje superbe,gaini frumoase,flori minunate si o stare mai buna...Unde?La Luiza pe blog:)Spor la gradinarit si numai vesti bune vrem de la tine.Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eii, ce comentariu frumos!
      Mersi draga Carmen!
      Te pup!

      Delete
  3. Bună Luiza!
    Wow,ce fotografii frumoase...mulțumesc de cafeluță!
    Îți doresc un weekend minunat și plin de bucurii,Luiza!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elena!
      Un we minunat si tie!
      Pup!

      Delete
  4. O continua vacanta :) noi plangem dupa caldura! Adica naa..e cald, dar nu cald de ala de vara! :)
    Foarte faine pozele! :)
    Intru si pe celalalt blog acush :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E lasa ca nici caldura prea mare nu e bine, noroc ca s-a mai racorit acum ca ne topeam si asta cu AC!!!
      Am ajuns sa dorm in costumul Evei hahah.
      Pup!

      Delete
  5. Replies
    1. Cred ca oriunde e frumos daca stai la casa si ai verdeata si flori in curte! :)

      Delete
  6. Replies
    1. Multumesc Raisa si bine ai venit pe blogul meu!

      Delete
  7. Cat e de frumos la tine! Mi-ar placea sa traiesc intr-un loc de unde sa pot vedea zilnic marea <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seara stam pe terasa si ascultam valurile :))
      Da, marea e foarte aproape, de vazut nu se vede atat de bine din curte, pozele sunt cu zoom, dar zona in care locuim e cu adevarat frumoasa, numai maslini de jur imprejur!
      Te pup!

      Delete
  8. Am mai scris si cu alte ocazii: aveti o gospodarie foarte faina. :) Gainile cuibarite sporesc senzatia de liniste si calm. Imi imaginez cum e noaptea, cand se aud valurile. :) Dar si ziua, cand discuta pasarile.
    Mi-ai facut dor de mare scriind despre somnul de dupa balaceala in mare, si soare - la mare, doar, reusesc sa dorm "la pranz" - si ce somn! :))
    Iti doresc sa ai un minunat sfarsit de saptamana; sa fie asa cum il doresti. Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Diana, un we frumos si voua!
      Gainile mele sunt niste printese iar cocosul un crai :D si imi sunt dragi de mor!
      Nu ma asteptam sa ma atasez atat de gaini, le-am pus nume, am si gaina preferata haha.
      Pup!

      Delete
  9. Imi place lumea pe care ti-ai creat-o imprejur.Te ajuta ,te bucura,te insanatoseste si te face fericita.Un weekend placut!

    ReplyDelete
  10. Ce postare frumoasa! Imi era dor hehehe

    Vreau caldura si eu ca deja satula de vremea asta ploioasa din UK :)) plecam in md saptamana ce vine ihuuu abia astept sa mor de caldura :)) ahhh dar nici prea cald nu e bine pt bebe, dar am pregatit de toate si sun cover si crema si palarioare :))

    Un weekend minunat! Liuba x

    ReplyDelete
  11. A fost si pe-aici tare tare cald, am deschis geamurile sa facem curent si.. am racit! Pai cum sa nu, era culmea sa nu racesc :)) Acum ploua de cateva zile, s-a racorit si imi place. As vrea s-o tina toata vara asa.
    M-am amuzat mult cu Mila si ghiveciul de busuioc!
    Ce frumusele sunt gainile! E minunat ca stai la casa si poti sa ai animalute prin jur, e o adevarata terapie.
    Te pup cu drag, o vara frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...