Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

02 June 2016

Jurnal 02 Iunie 2016


Pentru azi - 02-Iunie-2016 ora 14.37

Afara - e cald si insorit, speram sa vina vara! pentru ca zilele frumoase inca alterneaza cu cele urate.

In gradina - rosiile si ardeii se inalta frumusel, dovleceii prind si ei vlaga si parca si castravetii incep in sfarsit sa creasca, i-am ridicat eu de la pamant si i-am agatat pe sfoara si de atunci au inceput sa prinda mai multa culoare si putere.
Pepenii galbeni au fost sufocati de gaini, au zgurmat pe langa ei si i-au acoperit cu pamant, am reusit sa salvez o planta dar cealalta a murit, pepenele rosu stagneaza iar capsunilor nu le merge bine deloc, au fost si ele agresate de gaini, chiar au facut destula paguba prin capsuni, dar gaina libera si gardina intacta nu se poate, inca ma bucur ca nu au intrat in rosiile mele :)

Cateva ganduri - dupa ce a disparut pisica nu am avut nici chef si nici energia necesara sa ma tin de alimentatia mea asa ca am mancat multe porcarii de care in mod normal ma feresc, de lunea trecuta m-am scuturat si am revenit la alimentatia mea obisnuita, am eliminat zaharul, am redus painea, am inclus multe fructe, am inceput o cura cu argila, am reluat expunerea la soare si statul desculta pe iarba.
Cu somnul am nopti bune si nopti proaste, in ultimele doua nopti am dormit prost.
Azi m-am trezit cu durere de plamani, poate din cauza ca in urma cu cateva saptamani am avut amandoi o gripa de la care inca tusesc.
Am reluat timid si afirmatiile pozitive si gandirea pozitiva.
Ieri cand am fost la cumparaturi am vazut inghetata Haagen Dasz (fara coloranti, conservanti, cu ingerdiente curate), m-a cam batut gandul sa iau o cutie dar pana la urma am decis ca niste fructe sunt mai potrivite.
Tot ieri m-am uitat de curiozitate sa vad cat costa cerealele pt micul dejun, cele tip Cheerios, noi nu mai mancam din alea de ani de zile si mie mi se parea ca fulgii de ovaz bio pe care ii cumpar eu sunt scumpi, am ramas socata sa vad ca o cutie de Cheerios e mai scumpa si are un garamaj mai mic fata de fulgii mei de ovaz bio, de fapt cea mai ieftina varianta de cereale pt mic dejun sunt fulgii pe care ii iau eu, ca sa vezi, si bio si economie :))

Sunt recunoscatoare - ca am revenit pe drumul cel bun, disparitia pisicii mele mi-a zguduit lumea din mai multe puncte de vedere, unele chiar foarte importante pentru mine dar am reusit sa revin pe linia de plutire, golul insa a ramas acolo.

Ceea ce astept (sper) - sa se intoarca pisica, am visat-o deja de trei ori, in toate visele se intorcea acasa, habar n-am daca pana la urma va mai reveni dar eu tot stau cu speranta.

In bucatarie - pulpa de miel cu plante aromatice la slow cooker, prima data am rumenit bine carnea condimentata pe toate partile si apoi am dat la slow cooker cu rozmarin, menta, cimbru, usturoi, uleiul de masline in care am rumenit carnea si niste vin alb, a iesit o carne foarte frageda, mai am un rest de pilaf sarbesc si un rest de mancare de fasole verde cu cartofi, o gramada de fructe: pepene galben, pepene rosu, nectarine, caise, piersici, cirese, afine.
Pulpa de miel cu plante aromatice inainte de a fi gatita la slow cooker

Ieri - am fost in statiunea de langa noi la o scurta plimbare, am ajuns si pe malul marii si am verificat apa, pentru mine inca e rece, mai am de asteptat pana la balaceala.
Statiunile sunt deja pline de turisti, e o atmosfera foarte placuta, turistii sunt foarte bine dispusi si buna dispozitia lor e molipsitoare.

Azi - stat la soare in curte cu o limonada din lamaie din curte, miere si menta.

Citesc - Am terminat de citit Cele 40 de legi ale iubirii de Elif Shafak, e o carte draguta dar nu mi-a placut tonul new age, propaganda musulmana si faptul ca autoarea pune pe acelasi loc crestinismul cu islamul, inca o carte care sustine ca toate religiile duc la acelasi Dumnezeu, cum o fi islamul la fel cu crestinismul si nu or avea diferente, dupa cum sustine autoarea, din moment ce coranul neaga ca Iisus este fiul lui Dumnezeu??
Acum citesc Splendida cetate a celor 1000 de sori de Khaled Hosseini, o carte a carei actiune se petrece in Afganistan, de mult nu am mai citit cu sufletul la gura o carte, chiar imi place.

O imagine de azi -


Plaja Navaggio, sursa Facebook.

Un sfarsit de saptamana minunat sa aveti!


14 comments:

  1. Ador oala minune, dar...din pacate, nu cunosc prea multe retete!

    ReplyDelete
  2. Bunicul matern avea o vorba: "orice ar fi, sa nu te superi pe mancare" (in cazul tau, pe dieta) :) E usor de spus... :) Atunci cand sunt suparata nu prea mananc... nu pentru ca nu vreau, ci pentru ca nu pot (nu simt senzatia de foame).
    Imi place gradina ta! Cred ca va trebui sa faceti cumva sa limitati teritoriul gainilor. :) Altfel... o sa tot muncesti, dar in pauza te poti bucura de un pahar cu limonada,la aer curat. :)
    Mi-ai facut pofta de balaceala (desi nu stiu sa inot) si dor de mare, desi nu pot sta la soare. :)) Dar mi-e dor!
    Si eu sper sa revina pisicuta - o doresc din tot sufletul!
    Te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  3. Si eu mi-am pierdut pisica de cateva ori. Si eu am fost daramata. Stiu cum e! Pisicile au o viata, in general, frumoasa. Sunt independente, agile si se descurca in orice imprejurare. Si cand n-au pe cineva sa le alinte, se alinta singure.

    ReplyDelete
  4. o sa ai o gradina minunata :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Bună dimineața,Luiza!
    Arată bine cafeaua,limonada dar,și friptura de miel(deja îmi închipui ce frumos miroase în bucătăria ta)!
    Îți doresc un weekend liniștit plin de frumos și sănătate multă,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări calde!
    P.s.îmi cer scuze pentru mesajul anterior.

    ReplyDelete
  7. Ma bucur ca incerci sa depasesti tristetea si revii incetisor la obiceiurile tale sanatoase. Poate venirea verii sa aiba un efect pozitiv asupra starii tale de bine. Ai grija de tine! :-*

    ReplyDelete
  8. In primul rand ma bucur ca ai mai scris ,asta e inca un pas ca tu ai inceput "sa te faci bine".Daca te consoleaza cu ceva iti spun ca noua ne-a murit anul trecut pisica,de 2 luni cam asa ne-a murit capra si foarte multi pui pe care o pisica din vecini ni i-a sugrumat,ce sa facem se mai intampla,suferim ,dar trebuie sa ne ridicam si sa mergem mai departe.Tare bine arata limonada ta,eu vreau sa fac sirop din menta.Te pup!

    ReplyDelete
  9. Ai niste retete, arata pozele de zici ca le poti manca cu ochii! :)
    Ma bucur ca te pui pe picioare, sa nu te lasi!

    ReplyDelete
  10. mă bucur mult că ai revenit la programul tău plăcut de trai !
    de ce nu îngrădeşti spaţiul pentru zarzavaturi sau pentru găini ? aşa ai putea salva plantele !!!
    interesante cărâi !
    cât de plăcut o fi să te relaxezi, la soare ?
    nu mai fi tristă pentru pisicuţă, toate supărările sunt vindecate cu trecerea timpului !
    cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut !

    ReplyDelete
  11. Ia uite, mi-ai dat o idee.. deci castravetii trebuie ridicati si legati. Al meu creste de pe o zi pe alta, se vede cu ochiul liber, dar nu stiam daca trebuie sa il ridic sau sa il las in treaba lui :)) Prietena japoneza are dreptate, de ce nu faci un gard in jurul plantelor?
    Eu sunt foarte nemultumita cu alimentatia mea. M-am ingrasat. Si stiu exact de ce. Cand sunt stresata, mi pofta de dulce. Mie de obicei nu imi plac dulciurile, nu mananac ciocolata, iar singurul zahar pe care il manananc sunt cele doua lingurite pe care le pun in cafea. Dar de catva timp incoace am tot fost stresata, prea multe ganduri, asa ca am devorat o gramada de dulciuri :( Acum mi-am cumparat fructe, si incerc incet-incet sa las dulciurile, sa revin la fructe si legume (nu doar mancare rapida, pasta si paine) si sa beau apa multa.
    Desi pisicuta nu s-a intors, ma bucur ca esti mai bine, ca mergi iarasi pe drumul cel bun.
    Ooh, ce bine e sa stai in curte, linistita, cu o carte/revista in mana.. :) Azi mi-am baut cafeaua pe terasa, si desi batea putin vantul, soarele ardea! Eu deja visez la toamna :) Nu vreau calduri prea mari vara asta, le suport tot mai putin.
    O saptamana minunata iti doresc, pupici!!

    ReplyDelete
  12. Ce frumos arata totul!
    Sa ai spor la gradina. Si eu cocotz castravetii, dar din motive de melci :D

    ReplyDelete
  13. Da, la ingradirea gradinii m-am gandit si eu, ca gainile sa pot sta libere. Iti doresc sa-ti fie bine, apa sa fie numai buna de balaceala, caci tare mult mi-ar placea si mie!

    Diana - si eu cand sunt suparata nu pot manca, simturile parca imi sunt inghetate, insa cand sunt agitata as consuma atat chestii sarate cat si dulci, cand stau in casa. Afara uit incet de toate!

    Zile bune!

    ReplyDelete
  14. ce frumos! tare,tare as vrea sa locuiesc in grecia!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...