Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

31 March 2016

Martie in imagini

Martie a fost o luna posomorata, mai mereu a fost intunecat si mai mereu am avut furtuni si nu orice fel de furtuni ci furtuni cu un vant atat de napraznic de am zis ca o sa ne ia acoperisul cu totul.
A batut vantul de imi ajunge pentru tot restul anului.
Ploile nu au fost la fel de abundente ca anul trecut si vremea urata si innorata fara ploaie parca nu are farmec.
In martie a fost ziua mea de nastere si aniversarea a 10 ani de casatorie, am avut prilej de sarbatorit.
Nu am scris deloc pe blog, nici eu nu stiu de ce, nu pot sa zic ca am avut mai mult timp liber daca am stat putin la calculator, deci nu o sa mai fac pauza de blog, bine, am si facut mai multe drumuri, am fost ocupata cu florile, cu semintele si la sfarsit de luna cand s-a imbunat vremea si soarele a inceput sa se arate la fata am inceput sa stau din ce in ce mai mult afara cu kindle-ul alaturi si pisicii jucandu-se prin iarba.
Pisicii sunt la fel de bucurosi ca mine de vremea frumoasa, au inceput sa doarma pe afara si petrec aproape toata ziua afara.


Cam asa a aratat aproape toata luna Martie, innorat si frig.

Prima noastra tentativa de gradinarit ca la carte, anul trecut a fost doar o incercare (care ne-a reusit, cred ca doar din intamplare cat sa nu ne dezamagim) dar anul asta suntem mai organizati si am pus mai multe seminte.
Am primit niste seminte traditionale (nehibridizate) de rosii din Banat, abia astept sa mananc rosii cu gust de rosie.
Am mai primit inca doua soiuri de seminte de rosii traditionale, nu am mai mancat de ani de zile rosii traditionale si suntem foarte nerabdatori sa le incercam.

Pe malul marii in Laganas, batea un vant de se simtea pana la oase asa ca a trebuit sa abandonam plimbarea.


Floricele salbatice in inima insulei la campie, cat vedeai cu ochii era numai roz printre vita de vie, absolut superb.



Peste drum de casa, in livada de maslini, verde, verde si galben.
O sa duc dorul verdelui in vara cand totul va fi parjolit de soare.


Peste tot sunt floricele mici albastre, eu cum nu sunt pretentioasa la flori imi plac si florile buruienilor.



Levantica din curte, toate albinele trag la ea.
Soiul acesta de lavantica mi se pare foarte frumos, e mai deosebit decat clasica levantica si ii prieste mai bine la noi in curte decat soiului clasic.


 Orhidee primita de la sotul meu, nu se vede bine in poza dar e plina de flori, nu am mai vazut orhidee atat de plina de flori, e prima mea orhidee si sper sa am bine grija de ea.


Cam asta a fost Martie la mine.
Imi pare rau ca nu am mai lasat un semn de viata si trimit multi pupici fetelor care mi-au scris sa ma intrebe de sanatate, va multumesc mult pentru grija!
Speram la un Aprilie insorit si plin de flori.
Un Aprilie minunat sa aveti!
Pupici!


36 comments:

  1. Chiar asa mohorat, tot ai gasit tu ceva frumos pt noi in acest martie! :)
    La multi ani fericiti si o casnicie de vis sa aveti! :)
    Ma bucur ca te-ai intors! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!
      De acuma mohoratul o sa fie istorie! :))

      Delete
  2. Luiza, și ziua mea e în martie. :) Și mie îmi plac florile de orice fel și îmi amintesc cu drag cum mergeam cu tata pe câmp, când eram mică, și culegeam orice floricică găseam în cale. :)
    Cele galbene din penultima fotografie sunt frezii? Ai în grădină? Cred că n-am văzut niciodată frezii în mediul lor natural...
    Să-ți fie primăvara plină de lumină și culoare de acum încolo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Flaviana.
      La multi ani intarziat pentru ziua ta cu sanatate si bucurie!
      Da, florile galbene sunt frezii, cand ies afara la citit stau pe langa ele si adulmec perfumul lor minunat.
      Ce amintire frumoasa, si eu imi amintesc cand mergem cu bunicii in gradina lor si ma jucam cu panselute :)

      Delete
  3. La multi ani :D!!! Hei, am putea face un club! Suntem deja trei nascute in martie ;)). Hehe.
    Orhideele sunt minunate. Si eu am primit una roz pliiiiina de flori. La mine balconul este plin de orhidee. Le iubesc. Important e sa nu pice soarele direct pe ea sa o arda, dar nici in umbra sa nu stea. Si cu udatul va trebui sa va obisnuiti una cu cealalta si o sa ii gasesti ritmul. Eu de ex nu o bag sub apa o data pe saptamana ci o ud in functie de cat de cald este. Nu pun multa apa:).

    Pupici si bine ai revenit :D

    ps: si mult spor la rosiute <3!! Vreau si eu sa imi fac gradinita dar nu mai am unde :))). E balconul pliin de flori.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ia uite ca ne-am adunat cateva nascute in martie!!! :)
      La multi ani si tie cu sanatate si veselie!
      In Romania nu am avut flori pentru ca stateam la apartamaent si aveam si pisicii care faceau stricaciuni ca nu aveau unde sa isi consume energia si ar fi facut franjuri florile :)) dar acum pot sa am si eu floricele.
      Si mie imi plac mult orhideele, acum stau cu teama sa ne obisnuim cu udatul, sper sa ma descurc bine.

      Cu rosiile sper sa avem spor, anul trecut am avut si nu le-am bibilit deloc dar anul trecut au fost rosii hibridizate, acum stam cu emotii ca abia asteptam rosii bune.
      Am vazut pe amazon planta mica de rosii cherry care se creste in ghiveci mic si are sezon lung, ne gandeam si noi sa luam asa ceva pentru ca nici noi nu avem teren suficient.

      Delete
    2. Multumesc mult :*!! Sa fie! :)

      Am avut si noi acum mult timp rosiue cherry. Sunt si in ro (poate reusesti sa iei de la cineva seminte). Din fericire Dodo al meu nu are probleme cu florile si eu oricum le am in balconas. :)
      Trebuie sa creasca mari si frumoase rosiutele. :D

      La orhidee doar sa ai grija sa nu stea in apa.:) Ca putrezeste.

      Pupici

      Delete
    3. Hehe, la mine balconul era fumoar..pff, bine ca nu mai fumez!
      Da, stiu ca nu trebuie sa stea in apa si am grija sa nu aiba apa in vas.
      Pup!

      Delete
  4. Sa fie intr-un ceas bun inceputul culturii de rosii ! Si sa te bucuri de bogata orhidee cat mai mult timp !
    La multi ani, Luiza, chiar daca e cu intarziere si multi ani fericiti impreuna cu omul tau drag !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urari, Dani!
      Sa fie in ceas bun si la voi si sa avem roade bogate!

      Delete
  5. La multi ani de ziua ta! La multi ani de casatorie! Multi ani frumosi alaturi sa traiti! :)
    Innegurat la voi? Si la noi. :) Vantul a batut si nu prea, a plouat si nu prea, iar azi a fost atat de caaald incat imi era rusine cu haina groasa pe care o aveam cand am plecat de acasa si nu era asa clad. :))
    Frumoase locuri! Imi place cum ai surprisn marea! Parca simt vantul rece ridicandu-se din valurile argintii. :)
    Succes cu rosiile, si cu gradina, in genral. Pisoii vor avea acces la rasaduri? :)
    Bine ai revenit! Imbratisari si pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urari!
      Ehe, si inca ce innourat a fost dar de acuma gata cu norii negri, numai soare :)
      Rasadurile sunt in casa pe masa langa geamul cel mai insorit si ptiu sa nu-mi deochi copilasii ca nu si-au bagat inca gherutele in ele desi noi nu am avut incredere in ei si eram siguri ca vor face stricaciuni :)) hal de parinti neincrezatori in copilasii lor :D dar ce sa le mai arda lor de rasadurile mele cand afara au atata loc la dispozitie?!
      Bine ai revenit si tie! Pupici!

      Delete
  6. Cu întârziere La mulți ani și din partea mea,sănătate multă,fericire cât cuprinde și mulți ani alături unul
    lângă celălalt!
    Pozele sunt superbe,se vede că a venit primăvara!
    Un weekend însorit îți doresc,Luiza!
    Pupici și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urari, Elena!
      Un weekend insorit si tie!
      Pupici!

      Delete
  7. Luiza, ce frumuseti vad zilnic ochii tai!:)

    ReplyDelete
    Replies

    1. Uneori imi e dor de un oras mare, de orasul meu Cta, dar sincer cand ies afara in curte si stau printre flori si maslini si vad numai verde in jurul meu si admir marea si muntele simt ca nu mai vreau nimic de la viata si ca nici un loc nu se va putea ridica la inaltimea locusorului de aici. :)

      Delete
  8. La multi ani pt aniversare, pt casatorie! Ce poze frumoase ai pus! stii sa ne luminezi sufletul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urari!
      Ei, sper sa va placa pozele mele, eu le fac si pt mine, ca daca e sa plecam candva de aici sa am amintirea locului luna de luna :)

      Delete
  9. Asteptam un semn de la tine! Ma bucur ca esti bine!
    Minunate florile!!! De-abia astept sa se umple si la noi campiile cu flori.
    Un aprilie minunat!
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, la fel!
      Da, si eu ador campiile pline de flori, imi plac mult florile de camp :)

      Delete
  10. Aaa, e adevărat că ai pus multe poze frumoase cu flori, dar să nu pui măcar una și cu pisicii?... ☺

    La mulți ani ție și căsniciei tale! Să ai numai bucurii alături de soțul tău și de toți cei care îți sunt dragi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiii, pisicii mei nu stau la pozat precum florile :)) sunt tare nazurosi, na, spirit de pisica! :)
      Multumesc de urari, la fel si voua va doresc!

      Delete
  11. o sa fie un aprilie perfect, o sa vezi!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, o sa fie un Aprilie de vis!!! :))

      Delete
  12. La mulți ani de ziua ta și de aniversarea căsătoriei!
    Și mie îmi plac mult de tot florile de câmp. Ba chiar am adus de pe la munte trei-frați-pătați dinăia pitici și alte plăntue cu flori, cărora nu le știu numele, și le-am pus într-un colț din grădină, sperând să se prindă și să am și eu flori de câmp. Oricum, nu-s pretențioasă, îmiplace să pun în buchete și mușe
    el, și sunătoare și altelele, care mie mi se par foarte frumoase.
    Apropo de sunătoare, floricelele galbene, mărunte, din poza ta de mai sus, par să fie de sunătoare. Așa este? Sau doar seamănă?
    Minunate toate pozele, îmi dau seama cum e de fain acolo!
    Lavanda e un vis!

    Spor la grădinărit! Așteptăm pozele cu roșii. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urari!
      Da, nici eu nu sunt deloc pretentioasa la flori, de altfel aici am inceput sa am pasiunea asta pentru plante, de cand stau la casa in natura, in Ro stateam la bloc si nu puteam sa am plante in casa pt ca pisicii mei isi bagau gherutele in ghivece asa ca nu am avut nici macar o planta, dar am avut pisici! :))
      Aici s-a schimbat situatia si am inceput sa prind drag de flori, sa ma ocup de ele, e altceva.
      Florile alea galbene nu sunt sunatoare dar nu stiu ce sunt, seamana cu margaretele, mie imi plac si le adun des in buchetele din flori salbatice.
      Spor la gradinarit si tie!

      Delete
  13. La multi ani pentru ziua ta Luiza, sanatate multa si liniste sufleteasca!

    Meli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Meli!
      De cand cu afirmatiile si meditatiile am liniste sufleteasca!
      Sper ca totul e ok la tine.
      Multa sanatate si liniste.
      Pup!

      Delete
  14. Toate foarte bune si la mine. Mersi mult.

    ReplyDelete
  15. Ma bucur ca esti bine,si eu m-am gandit la tine,nu stiam ce s-a intamplat.Ti-am simtit lipsa,si eu am crezut ca te-am deranjat eu.
    La multi ani sanatosi si inca un la multi ani fericiti si binecuvantati pentru voi!
    Spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doamne Gianina, dar cum sa ma deranjezi tu si mai ales cu ce sa ma deranjezi??!
      Multumesc de urari!
      Pupici

      Delete
  16. Draga Luiza, fotografiile despre care ai amintit sunt facute de la fereastra casei mele din Constanta din cartierul Km 4-5.
    Am admirat fotografiile tale. Stai intr-un paradis!
    Iti doresc sa te bucuri de tot ce te inconjoara si sa ne mai arati si noua frumusetea acestui pamant!
    Te imbratisez,
    Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Lili.
      Ei, prin zona aia imi faceam plimbarea cand stateam in tara si tare mult imi mai placea traseul meu..de la far pe caraiman si apoi anda, km 4-5, bila si ajungeam iar la far :))
      Pupici!

      Delete
  17. Superbe imagini,e raiul pe pamant,as vrea sa ajung si eu putin pe acolo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu as vrea sa ajung in zona ta, si la tine e raiul pe pamant! :)
      Pup

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...