Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

16 February 2016

Vasilikos Banana Beach

Pe 30 Ianuarie am fost plecati intr-o mica escapada in Vasilikos, in cealalta parte a insulei.
E departe de noi dar am mers acolo pentru paduricea de pini pe care trebuie sa o traversezi ca sa ajungi la plaja, senzatia este superba, intr-un moment treci de la aerul curat, crud si verde al paduricei la mirosul sarat si zgomotul marii.
Paduricea era plina de irisi, nu m-am abtinut sa nu ii fotografiez (iar!) pentru ca imi plac atat de mult cum cresc ei nestingheriti, salbatici, fara sa le poarte nimeni grija.
Nu am putut cuprinde cu aparatul toti irisii care erau acolo si colorau in nuante de mov covorul ierbii.
Iarna trecuta nu au fost atat de multi irisi, iarna aceasta efectiv au explodat.
Am gasit o plaja pustie, plaja care vara este luata cu asalt de turisti, ne-am plimbat pe malul marii acompaniati de valurile marii si la un moment dat au aparut si niste catei nazdravani care s-au jucat si s-au alergat cu foc pe plaja dar am preferat plimbarea prin paduricea de pini, era un miros umed, de padure, de rasina, de verde si preturindeni se auzeau vrabiutele ciripind si albinele zumzaind.
Natura este balsam pentru suflet si ma bucur enorm sa am ocazia sa ma contopesc cu natura, sa ma abandonez frumusetii ei, sa imi las sufletul sa tresalte in fata maretiei creatiei lui Dumnezeu!


























16 comments:

  1. Superbe locuri, iubesc Grecia iar Zakyntos mi-a ramas in suflet. Pup!

    ReplyDelete
  2. Cat de minunat!! Imaginile acestea sunt balsam pentru suflet.Si am avut senzatia ca m-am teleportat in acele locuri, parca simteam mirosul marii si ma pierdeam usor prin paduricea de pini.
    De cand s-a incalzit vremea (azi a fost chiar nefiresc de cald) ma tot uit prin "spatiile verzi" sa vad.. a mai aparut un fir de iarba... poate o floricica? Azi am zarit stinghere niste flori micute bleu care seamana cu panselutele dar sunt minuscule. :D.
    Am mai vazut si un fluture minunat care se asezase pe roata unei masini din parcare (fluturele semana cu cel pe care l-am gasit eu "adormit" la mine in balcon. il am si acum intr-un culcus cu crengute pe care i l-am pregatit).
    Abia astept un nou episod cu imagini minunate!!
    Imbratisari cu drag :)!!

    ReplyDelete
  3. Te invidiez! Grecia e un balsam pentru suflet!

    ReplyDelete
  4. Stii....ai putea sa zici ca esti intro lunga vacanta! Uite numai cati oameni si-ar dori sa ajunga acolo macar o saptamana! :)

    ReplyDelete
  5. Minunată descriere și minunate fotografii. Mi-ai făcut un dor de Grecia... și de mare, oricare ar fi ea!

    Să ai zile senine și fericite!

    ReplyDelete
  6. minunata prezentare a Greciei. Nu am fost niciodata dar mi-ar place sa imi petrec viata acolo :) (cred ca am sange de tiganca, ti-am mai zis :D )

    ReplyDelete
  7. Daca inchid ochii parca ma plimb si eu in padurea aceea, atat de frumos descrii.. :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  8. M-am delectat cu imaginile impartasite, gandurile m-au ajutat sa-mi imaginez mai bine atmosfera si animatia din padure. Mi-e dor sa-mi scufund picioarele in nisip si gandurile in mare. Ma bucur pentru tine. :)

    ReplyDelete
  9. trebuie neaparat sa ajung acolo! trebuie!!

    ReplyDelete
  10. Ce frumos e la tine acolo! Visez si eu sa ajung in Grecia cu copiii, mai ales ca si sora mea traieste acolo

    ReplyDelete
  11. O plimbare pe cinste ! Si natura si-a desfasurat comorile in calea voastra. Cred ca daca tine vremea asa in curand plaja nu va mai fi pustie :) Ieri mi-am dorit cu ardoare sa imi ud picioarele in mare ...

    ReplyDelete
  12. Ce priveliste superba ! Pozele sunt adorabile !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete
  13. Ce frumos!!!
    Vreau si eu!!! Mi-e dor de o plimbare prin padure...mi-e dor de mare!!!
    Fii fericita, suflete!

    ReplyDelete
  14. extraordinare imagini - felicitări pentru fotografiile realizate ! ce peisaj minunat ! într-o astfel de excursie, uiţi de toate, te simţi purtat prin altă lume, o lume atât de frumoasă !!!
    cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut !

    ReplyDelete
  15. Superbe fotografii,iubesc căldura abia aștept să vină primă-vara..!
    O săptămână frumoasă și plină de bucurii îți doresc,Luiza!
    Pupici și îmbrățișări generoase!

    ReplyDelete
  16. ce frumos! o sa ajung neaparat! si ce liniste fara turisti! pupppp

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...