Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

29 February 2016

Jurnal 29 Februarie 2016

Pentru azi - 29-02-2016 ora 19.40
Nu am avut chef sa scriu jurnalul azi, am vrut sa il las pentru vineri dar am zis ca nu pot sa las sa-mi scape sansa de a scrie jurnalul pe 29 februarie!!!

Afara - s-a lasat intunericul. Desi bate vantul nu e frig, abia seara am facut focul, peste zi nu a fost nevoie, semn ca deja e cald afara.
Primavara incepe sa se simta din ce in ce mai mult.

Ma gandesc - am o gramada de planuri pentru gradinita noastra, nu avem mult spatiu din cauza pomilor asa ca trebuie sa ne gandim cum sa exploatam cat mai bine terenul liber.

Sunt recunoscatoare - pentru internet, pentru mine este cel mai bun si intelept prieten, acum mi-a reamintit de afirmatiile pozitive.
Nu stiu de ce am amanat atat inceperea meditatiilor si cultivarea afirmatiilor pozitive dar de cand le-am inceput rezultatul este fenomenal, m-a luat pana si pe mine prin surprindere.
Sunt convinsa ca gandirea pozitiva era piesa lipsa din viata mea.
Am fost prinsa intr-un vortex de negativitate din cauza experientelor neplacute pe care le-am lasat sa ma copleseasca prea mult.
Felul in care ne vorbim este foarte important de aceea cultiv constient o atitudine pozitiva si viata este mai frumoasa si mai usoara.
Am incredere ca o sa depasesc si problemele de sanatate pentru ca in primul rand avem nevoie de liniste interioara cand vine vorba de vindecarea trupului, mintea si corpul sunt strans interconectate si ambele trebuie sa fie in echilibru.
Este prima data cand am convingerea ca o sa depasesc problemele de sanatate si sunt convinsa ca asa va fi, zilnic am grija de trupul meu atat prin ceea ce mananc dar si prin ceea ce comunic subconstientului meu. Din cauza stresului eram intr-o stare de lupta sau fugi, organismul nu se putea relaxa, adrenalina era la cote maxime, acum parca a trecut furtuna si a aparut soarele, sunt atat de incantata de rezultate, organismul meu se relaxeaza si regenereaza si in sufletul meu domnesc calmul si pacea.

Ceea ce astept (sper) - astept vara, am decis ca vara asta sa fie cea mai frumoasa vara din viata mea, este ultima vara cu prefixul 3 si vreau sa imi amintesc de ea cu drag, vreau sa avem o vara minunata, o sa am si o verisoara in vizita, va fi excelent!

In bucatarie - mancare din multe legume si garnitura de orez, iaurt de casa.

Ieri - am facut pui cu cartofi grecesti cu lamaie la cuptor, deliciosi, pur si simplu am devorat mancarea amandoi :))
In rest am stat pe acasa, sambata am fost plecati un pic la cumparaturi si a trecut toata ziua, nu stiu cum de fuge timpul asta, nu am inteles nimic din sfarsitul asta de saptamana.

Invatam - doar daca suntem dispusi sa renuntam la idei preconcepute si suntem deschisi ideilor noi.

Citesc - am inceput Ciresarii, in rest bloguri si articole si ca tot veni vorba de articole va las articolul asta despre ceaiuri si cat de nociv e sa infuzam pliculetele de ceai, cum la temperaturi ridicate plasticul din materialul din care e facut pliculetul de ceai incepe sa se topeasca si este ingerat cu ceaiul, cum nici pliculetele din hartie nu sunt mai bune pentru ca sunt stropite cu chimicale ca sa isi mentina forma altfel hartia s-ar distruge in timpul infuzarii.
Pentru mine nu e o noutate de aceea cumpar ceai vrac si daca am in casa ceai la pliculet (cum am acum ceai rooibos) nu infuzez pliculetul ci doar ceaiul pe care apoi il strecor.
Ah, si nu beau ceai cu arome naturale adaugate, ceaiul il aromatizez eu, ceaiul verde cu coaja de lamaie iar ceaiul rooibos cu condimente.

In casa - e cald si bine dar cam dezordine, casa e cam rasturnata, dar e bine! :)

Ascult - lemnele trosnind.

Ce planuri am - zilele urmatoare vreau sa ma ocup de casa, sa fac curat cum trebuie si la sfarsit de saptamana sa facem ceva in curte.

Un lucru preferat - somnul, ador sa dorm. Cand eram mica am citit intr-o revista Bravo un interviu cu Dave Gahan (solistul trupei Depeche Mode) si intrebat fiind ce hobby are a raspuns ca somnul e hobby-ul sau, la varsta aceea (aprx 14-15 ani) nu am inteles raspunsul lui, ba chiar mi s-a parut ciudat si ma intrebam ce fel de hobby e asta?! :D cum poate fi somnul hobby?!  Dupa ceva ani am ajuns la intelepciunea lui Dave Gahan si zic si eu ca pentru mine somnul e un hobby!

O imagine -
Frezia din curte!

 Capsunele deja sunt in floare.

Irisi din livada minunata! Un palc de irisi care apar in jurul pomului de rodie. E absolut de vis livada aceasta cu flori salbatice atat de frumoase! Imi umplu zilnic sufletul de frumos cu tot ceea ce e in jurul casei!
Anul asta langa pomul de rodie au fost multe crengi uscate de maslin lasate acolo de oamenii care au cosmetizat maslinii, crengile acelea au cam sufocat irisii care nu au putut sa creasca drept si atunci s-au intins pe jos in lungime ca sa ajunga totusi si floarea la soare.
Este incredibil cat de rezistenta si de minunata e natura, creatia lui Dumnezeu.




Va doresc o saptamana usoara si cat mai frumoasa!
Jurnalele ne sunt gazduite de Taniusa.


12 comments:

  1. Eu va citesc cu mare drag,cand sunt acasa(mai stau mult la fete si acolo nu prea am timp).Esti atat de tanara si trebuie sa privesti cu mare incredere viitorul.Pozitivismul te ajuta mai mult decat toate medicamentele din lume.Ti-o spun din experienta.Acum 13 ani,am paralizat pe partea dreapta.Aveam 53 de ani,o fata nemaritata ,un sot si am luptat.Azi abia se mai percepe incapacitatea mea.Am fost o optimista,chiar daca mergeam tinandu-ma de pereti.Acum am o nepotica de 6 ani,o minune,conduc masina,inot si cate si mai cate.Ai mei chiar incearca sa ma pondereze.Situatia materiala nu prea imi permite,dar as vrea sa calatoresc chiar si in strainatate.Tu trebuie sa iei din viata ce-ti convine si ce-ti place."O zi fara sa razi ,e o zi pierduta",am citit undeva.Ce-ti lipseste?Uite la floricelele care ni le-ai aratat aici cat sunt de minunate?Uita-te in jur si vezi raiul care te inconjoara!Sa ai o primavara cum ti-o doresti!

    ReplyDelete
  2. ce luna mai frumoasa e la tine. aici e tot februarie!!!! :) cu drag, Ioana

    ReplyDelete
  3. Uraaaa! :) Ma bucur din suflet pentru tine, nu te lasa! Continua cu afirmatiile pozitive. Numai de bine.

    Meli

    ReplyDelete
  4. Ce flori frumoase pe la tine :)
    Ma bucur enorm sa aud ca esti mai bine, ca esti hotarata sa lupti si sa te faci bine. Este foarte adevarat ca felul in care vedem lucrurile ne afecteaza atat psihic cat si fizic. Sincer, ma bucur pentru tine. La multi ani de 1 Martie si iti trimit o imbratisare calda. Te pup!

    ReplyDelete
  5. Ti-a venit primavara in suflet! E minunata schimbarea ta! :)

    ReplyDelete
  6. Ai o gradina grozav de frumoasa! Cred c-as sta la soare, intr-un sezlong, citind, cat ar fi ziua de lunga! :))
    P.S. Hobby-ul meu e sa lenevesc :p

    ReplyDelete
  7. Bravo pentru schimbarea in felul de a gandi ! Asta e cel mai important, Luiza ! Ma bucur mult pentru tine :)

    ReplyDelete
  8. Nu ratam publicatul de 29 feb, cand mai intalnim asa zi?
    Felicitari pt micile schimbari, si eu cred ca pozitivismul in gandire ne schimba viata. Mintea e limitata, daca o umplem cu gandurile frumoase, nu mai ramane mult loc pentru cele infricosatoare :))

    Sa te amuzi, si eu re-citesc Ciresarii. cred ca a 5 a oara. Si la fel de mult imi place ca prima data:)


    Iar pt poze, inca o data sunt absolut impresionata: ce frumoase suntt!!

    ReplyDelete
  9. draga mea, tu mereu imi aduci soare in suflet! iti urez o primavara rumoasa,sa ai bucurii si sa treaca toate supararile!

    ReplyDelete
  10. O primavara frumoasa sa ai! Iar vara sa iti fie memorabila! Mai ales ca e ultima cu 3 :)...
    Si sa nu uiti de relaxare pe langa flori atat de frumoase...

    ReplyDelete
  11. Ce ma bucur ca ai scris aceasta fila!!!
    Florile sunt absolut minunate! Si se simte puterea gandirii pozitive!! <3
    Imbratisari cu drag *_*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...