Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

22 February 2016

Jurnal 22 Februarie 2016

Pentru azi - 22.02.2016 ora 15.32

Afara - e o zi senina si insorita totusi aerul e un pic rece.
Ultimele zile au fost mai mult mohorate, sorele a stat mai mult ascuns dupa nori si am avut si furtuna cu vant care a suierat toata noaptea asa ca dupa ultimele zile, ziua de azi este foarte vesela si bine primita.

Ma gandesc - ma bucur ca am facut legatura intre starea mea de rau si suplimentarea cu magneziu. De anul trecut am inceput sa iau mai constiincios magneziu (marca Now Foods) si imi era din ce in ce mai rau, mai rau decat puteam sa atribui hipotiroidismului. Am incetat sa mai iau magneziul si deja imi e mai bine. Nu eram eu mare fan suplimentare sintetica nici inainte iar de acum inainte sper sa ma tin departe de minerale si vitamine sintetice, mi-a fost incredibil de rau si noroc ca am realizat ca totul s-a deteriorat de cand am inceput supliementarea cu magneziu si acel rau a si disparit odata cu incetarea suplimentarii.
Deci atentia marita tuturor celor care iau suplimente pt ca nici cu gandul nu gandim ce ne poate face rau, mai cu seama cand suntem convinsi ca ceea ce luam nu poate sa faca decat bine si asteptam numai rezultate pozitive.

Sunt recunoscatoare - pentru imbunatatirea relatiei cu Dumnezeu. Am avut niste conditionari religioase capatate din biserica ortodoxa pe care ori nu le constientizam ori nu puteam sa scap de ele dar acum incep sa las conditionarile in urma si sa am o reletie mai stransa cu Dumnezeu

Ceea ce astept (sper) - e posibil sa am o verisoara in vizita primavara asta, a fost si anul trecut aici, ramane sa decida daca poate sa ajunga si anul asta.
Avem in plan sa luam si niste gaini, am tot amanat in ideea ca ne mutam, timpul a trecut, noi tot aici suntem si gaini tot nu avem asa ca acum o sa luam gainile si fie ce o fi, daca o fi sa ne mutam vedem noi ce facem cu ele.
Noi cumparam oua de tara dar sunt foarte scumpe aici, 50 centi/ou!!! Sunt niste preturi pe insula asta de te apuca ameteala asa ca o sa facem ceva economie cu gainile plus o sa fiu 100% sigura de ceea ce mananca.

In bucatarie - in sfarsit am lapte de tara! Vacuta cunostintei noastre a fatat acum 2 sapt si sapt trecuta am luat primii litri de lapte, o nebunie de laptic primit cu entuziasm atat de noi cat si de animalute, atat cainii cat si pisicii au fost foarte bucurosi sa regaseasca lapticul in castroane.
Am facut iaurt din lapte si a iesit foarte gustos, iaurtul bio e destul de scump, plus ca nu mi se pare atat de gustos cum e cel pe care il fac eu si al meu iese si mult mai ieftin.

Ca mancare am mancare din cartofi dulci cu legume, orez si burger de fasole rosie cu o salata de castraveti alaturi care nu apare in poza.


Invatam - din dragostea neconditionata a animalelor!

Ieri - Am facut un pic curat si azi ma cam resimt dupa efort,

Azi - in afara de faptul ca am spalat niste rufe si pus altele la loc am lenevit toata ziua.

Citesc - bloguri.

In casa - cam dezordine..daca depun mult efort o dau in insomnie si oboseala crunta plus dureri musculare si de oase asa ca trebuie sa fiu mereu atenta sa nu ma obosesc pt ca apoi tot eu trag..acum sunt si in faza in care scot tot ceea ce nu folosesc din casa, pastrez doar strictul necsear, pt ca trebuie sa ma menajez treaba merge ca melcul dar ajung eu si la liman si o sa am casa aerisita.

Ascult - vecinii in livada de peste drum, cosmetizeaza maslinii si din cand in cand se aude drujba.

Ce planuri am - deocamdata nu am planuri, iau fiecare zi asa cum este, am cam exagerat cu efortul fizic si azi ma resimt asa ca nu am nici un plan dar ma bucur teribil ca nu mai am starea aia nasoala de la magneziu.

Un lucru preferat - inghetata! Vreau sa folosesc ce am in congelator (mai am niste carne de vitel de tara cat sa fac vreo 2 mancaruri, plus ficat de vitel) ca sa fac loc pentru aparatul de facut inghetata, in curand o sa fie nevoie de el! :))

O imagine de azi - floricele din curte.








Jurnalele ne sunt gazduite de Taniusa.
Va doresc o saptamana minunata! 


39 comments:

  1. Imi plac florile tale nemaipomenit! Stii sa faci poze, stii sa evidentiezi seninul si culoarea si lumina!. Eu nu sunt atat de priceputa, ori ca e deseori innorat aici si ratez momentul... dar la tine totul e minunat! ai multa rabdare sa prinzi unghiul potrivit! .



    O mica remarca de problema ta cu suplimentul de magneziu: e posibil ca sa nu fi luat tu produsul potrivit! analizele ce arata carente de magneziu sunt clare: e nevoie sau nu e nevoie, atat ca iruce produs chimic (cum e suplimentul amintit de tine) are si altele incluse: excipienti, conservanti etc. ce pot da efecte secundare; unii sunt pe baza de amidon la care unii au intoleranta. Eu cand am crampe musculare folosesc sare de magneziu (sare amara) in cada, se pare ca se asimileaza cate putin din piele, dar cred ca fix unde e nevoie.
    In rest, dupa cum ai zis, mancarea e mai bun supliment decat cel sintetic.

    Ca o remarca despre simplificare si decluterring: nu te descuraja; ca tot trec prin asta: dupa ce am eliberat din item-urile inutile din casa mi se pare mai simpla si mai usoara curatenia. Do it! Step by step, zona dupa zona. Lasa-ti timp intre zone, sa remarci ce a fost bine sau rau cu o zona anterioara. Am o lista unde scriu ce zone sa atac, ceva idei din timp, asa incat atunci cand ma apuc de o curatenie sa nu pic in admiratia pozelor sau in indecizie (aham, I am a lady :D) si sa termin repede (pe mine nu treaba in sine ma oboseste ci ... indecizia si lalaiala asta: "dar daca imi mai trebuie, dar daca pun aici/nu, acolo/ nu acolo! etc").
    Viata ti se va imbunatati chiar daca nu ai triat nici macar 1/2 din casa - trust me;) I am an engineer :D si deja o incercai. Imi e mai drag sa stau acum in dormitor decat in bucatarie, tocmai pt ca dormitorul e 'eliberat' iar de bucatarie inca nu ma apuc: am tot felul de scuze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga femeie, lumina naturala e cea care face poze reusite, nu eu.

      Eu nu sunt adepta suplimentarii sintetice dar eram disperata cu somnul si asa am cedat si am incercat magneziul, bine ca am inteles ca nu imi face deloc bine si l-am intrerupt.
      Sara amara mai foloseam si eu in Ro si nu mi-a dat stari din astea nasoale.

      Cu decluttering-ul e greu pt ca trebuie sa am grija sa nu ma obosesc prea mult dar in rest nu am mila, nu stau sa ma gandesc ca poate o sa mai folosesc acel obiect, tai in carne vie :))
      Abia astept sa termin cu toata casa si sa rasuflu usurata, greseala mea e ca am inceput haotic pe mai multe zone deodata si asta m-a zapacit si mai mult, dar acum am decis sa termin cu dormitorul si apoi sa inaintez in restul casei, bucataria va fi ultima, acolo imi e teama sa intru, nu am multe de aruncat dar am o gramada de rearanjat, in principal dulapul cu condimente.

      Delete
  2. nu stiam ca magneziu da asa stari, e bine de stiut. gandeste-te numai pozitiv, uite ce frumusete ai in jurul tau, o sa vezi ca fi super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, nu toata lumea are reactiile mele, la mine cu siguranta ca are si hipotiroidismul un cuvant de spus.
      Da, o sa fie bine draga Stella, atat mie dar si tie!
      Te pup!

      Delete
  3. Eu am luat magneziu la recomandarea medicului și am făcut o reacție cumplită: fotodermatoză! Mare atenție, fiindcă nimeni nu știe ce efecte secundare apar la fiecare om. Alimentația naturală e sfântă!
    Superbe flori, cred că grădina ta îți alină multe necazuri când o privești!

    Săptămână ușoară!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai ce cumplit ca si la tine a dat reactii urate.
      Da, alimentatia naturala e sfanta! Eu folosesc suplimente 100% naturale fara probleme cum ar fi turmericul de ex, nu il iau sub forma de comprimate ci sub forma de condiment, e f bun pt sanatate si fiind un aliment sansele de efecte secundare sunt reduse, eu cel putin nu am probleme.
      Acum ce m-am prostit cu suplimentele sintetice, am sperat sa ma ajute cu somnul..drept e ca la somn m-a ajutat dar decat asa efecte secundare mai bine lipsa.

      Delete
  4. Iar ne faci, cu florile tale, sa ne fie dor de vara... ☺
    E buna ideea cu făcutul curățeniei pe bucățele. Asa îmi conving și eu fetele să facă ordine în dulapurile lor, "un raft pe zi, fetelor, nu e musai tot odata"
    Ouăle și lăpticul de la țărani nu se compară cu ce se găsește prin magazine, asa ca bună idee aveți să vă luati gainute.
    Sănătate maximă și spor la treaba! (În ordinea asta ☺)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urare Ina, sanatate multa si voua!
      Oua luam numai de tara dar sunt scumpe si nu am garantia ca sunt hranite 100% adecvat, stiu ca sunt destul de des folosite si concentratele, eu in mod cert nu le voi da concentrate.
      Laptele de tara e foarte bun si iaurtul pe care il fac eu in casa e chiar delicios, eu nu sunt o pasionata a iaurtului dar mananc pt probiotice si am remarcat ca dintre toate iaurturile mancate pana acum al meu e cel mai gustos..sunt si mdoesta! :))
      Dar serios acuma, e foarte gustos si cum sa nu fie cand folosesc numai lapte bun si proaspat?

      Delete
  5. Cu gainile te sustin si eu: faci si economie la gunoi, ai si oua, si ingrasamant la gradina. Dilema e ce faci cand pleci in concediile lungi - e musai sa aveti pe cineva la indemana, sau sa pe bagati in congelator si luati altele cand va intoarceti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau ca am tot amanat atat, e drept ca 1 an de zile am locuit in alta casa si stiam ca de acolo vom pleca pt ca erau o gramada de probleme cu mucegaiul si sursa de incalzire, deci nu avea sens sa ne incumetam la gaini cand stiam ca ne vom muta.
      Aici suntem de un an jumate si imi pare rau ca am pierdut atata timp degeaba, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
      Cu concediile nu stiu ce sa zic, de cand sunt aici (aproape 3 ani) nu am mai ajuns nicaieri in vacanta pt ca nu am unde sa las animalele..cu cainii ar fi mai simplu dar cu motanul care are dieta speciala si care e mamos de nu se poate e foarte complicat, plus ca n-as avea eu inima sa il las ca asa as putea sa il las la veterinar si l-ar hrani exact cu ce i-as zice eu dar mi s-ar rupe sufletul si nu mi-ar tihni vacanta asa ca ... uite de ce nu am mai ajuns eu in Roma haha!
      Cand eram in Ro lasam pisicii acasa in mediul lor si venea o ruda sa ii hraneasca si chiar si asa tot stateam cu griji si mi se rupea sufletul cand ma gandeam ca sunt singurei acasa.

      Delete
  6. Ce chestie cu magneziul, asa am patit si eu. Acum iau din nou suplimente, facusem o pauza si m-am resimtit. Si eu obosesc cand fac sport sau treaba, noi avem cam aceleasi afectiuni. Eu te inteleg perfect. Ma bucur ca se simte din mesajul tau ca esti mai bine iar peisajele si florile de acolo sunt absolut superbe. Cred ca trebuie sa te incarci cu vibratiile din jurul tau din natura ca sa te ajute. Asa fac si eu, plec in padure sa ma plimb si uit de alte chestii triste. Si papa arata super in farfurie. Asta e salvarea noastra, mancarea curata si gandurile pozitive. Te pup si numai de bine!

    Meli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Meli, stiu ca tu intelegi, din pacate, dar o sa depasim noi si problemele astea cum bine ai zis tu, prin mancare curata si ganduri pozitive.
      Eu am hotarat ca anul asta e an de cotitura pt mine, o lalai de prea mult timp asa si ce voi face diferit pt vindecare va fi pe partea mentala..trebuie sa reusim si o sa reusim!

      Ciudat cu magneziul si imi pare rau ca si tu ai avut stari aiurea de la el, eu sigur nu ma mai ating de el.
      Ce suplimente iei acum? Iei iar magneziu?

      Da, ai dreptate, trebuie sa ne umplem sufletul de frumos, de lucruri care ne aduc bucuria in inima, micile bucurii conteaza atat de mult!
      Te pup cu drag si iti doresc multa sanatate si numai bine!

      Delete
    2. Iau "Mag Glycinate" si firma se numeste Metagenics, ma uit acum la cutie, o am in fata. Asta imi face bine, mi l-a recomandat un medic kiropractician care este si nutritionist, amic bun de familie (e american, mai in varsta dar sta sa de departe de noi, inspre Canada). Si mai iau un supliment pentru stres, adica contra ...plus altul care este vitamina E. Atat.

      Eu am reusit cu gandurile cu afirmatii pozitive, rugaciunea inimii si meditatie. Bine, am facut si psihoterapie un timp. Dar cel mai mult m-a ajutat meditatia zilnica, dieta curata si faptul ca nu mai stau in medii toxice, mental adica. Am taiat vizitele la toti oamenii toxici si toate interactiunile de pe net sau din lumea reala cu persoane negativiste. E foarte important sa-i si ierti pe astia rai, sa te ierti si pe tine ce ai facut/gandit aiurea etc.

      Este asa, esti cu Dumnezeu si nu poti sa fii in acelasi timp cu umbrele. Ori una - ori alta. Ce-ti face rau - pac - tai din radacina si e mai usor sa-ti controlezi mentalul in felul asta. Altfel...foarte greu e.

      Sanatate si tie si te imbratisez cu drag! Sa fie un an pentru vindecare si cu multa sanatate anul asta!

      Delete
    3. Meli si acum cum te descurci cu magneziul?
      Sper ca de data asta nu creaza efecte secundare.

      Eu am de la Now Foods o combinatie de magneziu citrate, glycinate si malate..tin minte ca sporadic am mai luat mag citrate fara efecte secundare, acum asta de la Now Foods m-a stors de toata vlaga dar dormeam, de cand am incetat sa il mai iau nu mai dorm, oricum o dau nu iese bine :(

      Frumos ai zis, ori cu Dumnezeu, ori cu umbrele, eu sunt cu ambele momentan...
      Sanatate multa si te pup cu drag!

      Delete
    4. Nu mai am probleme, sunt ok. Totul e sa nu uit sa iau suplimentele, trebuie mereu sa-mi amintesc pentru ca uneori...uit pur si simplu. Iau de 3 ori pe zi, 3 la micul dejun, 2 la pranz si 1 seara. Ma ajuta.

      Delete
    5. Ma bucur ca acum poti sa iei magneziul fara probleme si ca te ajuta!
      Sanatate multa!

      Delete
  7. Ce frumoasa e deja levantica ! Si bravo pentru curajul de a creste gaini, Luiza ! Sa nu mai spun de partea cu aruncatul lucrurilor inutile. Ma mai apuca si pe mine elanul, dar nu ma tine prea mult.
    Apropo de magneziu, bine ca ti-ai dat seama la timp ! Ti-a fost recomandat de medic ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Dani, abia astept sa am gainusele mele sa fiu eu 100% sigura de ceea ce la dau sa manance!
      Cu daruitul lucrurilor bune si aruncatul celor nefolositoare nu (mai) am probleme, am realizat ca am fost atasata de lucruri prea mult timp, cand ne-a fost sparta casa singurul lucru pozitiv, daca pot sa ii zic asa, a fost ca m-am trezit fara lucrurile/hainele bune, mi-au furat toti pantofii (pantofi cumparati de mama din Italia) am avut pantofi nou nouti in cutie, haine tot din Italia (la fel multe erau noi), bijuterii, tot si am realizat ca nu am pierdut nimic de fapt, doar linistea si sentimentul de siguranta, timpul a trecut, nu duc dorul lucrurilor, am invatat cat de usor imi e cu 2 perechi de incaltaminte pe sezon, cu cateva schimburi de haine, a fost cumva ca o purificare.
      Hainele care mi-au mai ramas dupa furt si care sunt bune le donez, ce nu e bun arunc sau refolosesc.
      Mai am o gramada de chestii de scos din casa, am adus putine din Ro dar totusi atat de multe! acum simplific totul, daca nu as fi avut probleme cu sanatatea poate ca nu ma apucam de asa ceva dar orice efort conteaza si trebuie sa fiu atenta cum si unde sa il dozez si nu mai vreau sa imi consum putina energie facand mereu ordine prin haine.

      Magneziul l-am luat pt somn, cat l-am luat am dormit bine per total, de cand nu il mai iau dorm prost..of, nu e deloc simplu.

      Delete
  8. chiar ma bucur ca ai gasit cauza raului! ai mare grija!

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Eiii..prezentarea lasa de dorit ca am aruncat totul in farfurie dar gustul a fost bun! :)

      Delete
  10. Ce ma bucur ca se aseaza lucrurile:)!!! Si ca ai scapat de sursa raului (am avut si eu o experienta "benefica" in acest sens. culmea e ca mi se spunea ca e "in mintea mea" - evident cea mai la indemana replica... ).
    Ce bine ca luati gainuseeee!! yuppy! Eu ma bucur tare mult - mi-ar placea tare sa am o casuta la curte in care sa stau si sa am si cateva animalute :).
    Pupici cu drag! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uff, imi pare rau ca ai trecut printr-o experienta negativa si nu ai avut sprijin :(
      Daa, si eu ma bucur de gaini, nu o sa le sacrificam pt ca nu as putea sa mananc animalul ingrijit dar cu siguranta ne vom bucura de oua!
      Pupici!

      Delete
  11. ce levantica frumoasa!
    Sanatate multa!

    ReplyDelete
  12. Wow ce flori frumoase ai în grădină!
    Îți doresc zile frumoase și sănătate multă!
    Îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
  13. Superbe florile! :)

    Eu nu-s împotriva suplimentelor. Dar nici pro. Fiecare face cum consideră. Eu nu iau, din mai multe motive. În primul rând încă alăptez și nu știu ce e indicat și ce nu (nici n-am timp de mers la doctori), în al 2-lea rând n-am răbdare și apoi n-am observat efecte benefice. Mg de ex. am luat în a 2-a sarcină, prescris de doctor, dar oricum mi-a fost rău, așa că pe mine nu m-a ajutat deloc.

    Lapte noi luăm crud, din sursă cât de cât sigură, zic eu. Cam o dată pe săptămână sau mai rar (când ne amintim să dăm comandă la cineva :)). Însă îl fierb mereu. Iaurt la noi consumă de obicei doar copiii, așa că iau bio (e 2,5 lei iaurtul mic). Uneori mai mănânc și eu (dacă rămâne de la băiatul meu mai mic sau n-am altceva rapid de mâncat dimineața). Dar nu pot să zic că-mi place prea mult. Soțul nici atât nu e fan. Acum câțiva ani mai făceam și acasă (în căni de lut), însă nu-mi mai ajunge timpul.

    Ouă luăm sau de țară (8 lei/10 buc.) sau bio (nu mai știu exact prețul, în jur de 13 lei/10 buc.) sau primesc de la bunica mea, tot de la țară (astea-s cele mai bune, cu gălbenuș portocaliu).

    Cu debarasatul eu sunt nițel maniacă. :)) Merg cu o pungă goală prin casă (când mă apucă :d) să arunc diverse. Zilele trecute am constatat că nu prea mai am ce să arunc/donez. Și tot mi se păr prea multe. Cred că e doar apartamentul prea mic...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt deloc impotriva suplimentelor naturale si chiar folosesc anumite alimente in scop terapeutic, poate o sa fac vreodata o postare desi nu e cine stie ce filozofie ce iau (ulei din ficat de cod fermentat de la Green Pasture, singurul ulei de peste pe care l-as consuma, asta e efectiv mana cereasca, nu stiu ce m-as face fara el, turmeric, melasa neagra, ulei de cocos presat la rece, seminte de armurariu, polen, si altele dar nr 1 este si va fi pt totdeauna FCLO de la Green Pasture).

      Laptele nostru e din sursa sigura, stim ce mananca animalul, luam lapte de cand ne-am mutat aici, cunoasteam persoana care are vaca, am vazut unde si cum o tine, ce mananca, e cel mai curat lapte la care am avut acces vreodata (exceptand cand traia bunica si avea vacile ei).
      Crud luam si noi laptele, cand laptele e mai putin gras il bem crud, cand e foarte gras nu se poate consuma crud pt ca are aroma de iarba si atunci il fierb si ii dispare mirosul :))
      Cainilor si pisicilor le dau lapte crud.
      Nici eu nu ma omor dupa iaurt, il consum pt probiotice si pt a consuma mai multe lactate.

      Ouale pe care le luam sunt de la gaini libere care zgurma in pamant si mananca si insecte dar sunt sigura ca le mai scapa si concentrate :( asa ca ouale de la gainile noastre vor fi cele mai curate oua!

      Si eu am sechele cu apartamentul mic ticsit de lucruri :)

      Delete
    2. A, păi astea-s alimente pentru mine. :)) Mă refeream la suplimente pastile. Ulei de cod consumăm și noi și melasă, ulei de cocos am mai cumpărat (îmi place gustul, dar nu mă prea împac cu el...), turmericul nu-mi place (știu că e foarte sănătos), polenul nu-mi place (dar mai iau uneori miere cu polen).

      Cu găinile e bine dacă ai unde să le crești. :) M-am uitat la preț, sunt 12 lei ouăle bio (oricum e mult, însă nu mâncăm zilnic).

      Cu apartamentele mici așa-i. Nu-i mobilă multă, nici n-am obiecte de decor inutile, dar s-a aglomerat cu diverse: jucării, biciclete, cărucior, borcane goale de la conserve... Astea-s utile, n-am ce să donez, însă ocupă spațiu. :)

      Delete
  14. Imi era dor sa te citesc.Ma bucur ca te simti mai bine .Esti o buna gospodina si ai niste flori minunate.Ai grija de tine si sa auzim numai de bine !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Flori!
      Sa auzim de bine!
      Pup!

      Delete
  15. Si noua ne place la nebunie rucola! anul asta vreau sa repet experimentul esuat de anul trecut si sa plantez din nou rucola. Masa arata variata si delicioasa! Si la noi incep pregatirile de primavara si eu trebuie sa curat si sa stropesc cei cativa pomi din gradina! Sa vina primavara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumooos! Pregatiri de primavara!
      Da si noua ne place mult rucola si consumam destul de multa.
      O sa plantam si noi pt ca vreau sa fiu sigura ca e bio 100% si sa economisim bani ca e tare scumpa.
      Sa ne bucuram de primavara! :)

      Delete
  16. Eu iau foarte rar suplimente, nu stiu de ce am o senzatie ca nu trebuie sa exagerez cu ele, dar depinde de fiecare cum considera ca e mai bine pentru el. Superbe flori, ziua ta seamana cu zilele mele in Moscova, mai putin caldura..acolo era un ger de crapau pietrele :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai ce tare ca ai locuit in Moscova!!! Cred ca a fost o experienta frumoasa!
      :)) nici nu imi pot imagina ce ger era pe acolo!
      Matusa mea a fost in vizita de mai multe ori in Rusia si iesea pe strada asa cum iesi tu cand faci poze pt blog :))) se uitau rusii la ea ca la urs, acolo crapau pietrele si ea era la capul gol si cu pantofi in picioare, deh frumusetea asta! :))

      Delete
  17. Luiza cat de inaintata e vremea la tine! ce minunatie de flori!!!! despre suplimente nu stiu ce sa zic. cu ani in urma printr o intamplare am tradus un seminar al unui doctor austriac. iar cursantii au aflat ca nu sunt indicate suplimentele de magneziu ci secretul numit sfecla rosie in special consumat la menstruatie si in sarcina... bine ca ti ai dat seama ca magneziu era cauza! cu drag, Ioana

    ReplyDelete
  18. Ma lasi fara cuvinte! Traiesti atat de curat!
    Pupici :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...