Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

12 February 2016

Jurnal 12 Februarie 2016

Pentru azi - 12.02.2016  ora13.00

Afara - e innorat, azi s-a ascuns soarele, nu e frig, doar posomorat, cred ca va ploua mai tarziu.
Migdalul nostru din fata bucatariei e in plina floare, zumzaie albinele de zor in jurul lui.

Ma gandesc - fac si desfac planuri..in mare sunt deja trasate pe etape, sunt curioasa daca vor ramane asa sau (iar) se vor schimba.

Sunt recunoscatoare - pentru prietenia fetei din Statele Unite o persoana deosebita aparuta in viata mea intr-un mod atat de neasteptat dar cu care comunic zilnic de doua ori pe zi chiar daca suntem pe fusuri orare diferite.

Ceea ce astept (sper) - Mi-ar placea ca in vara aceasta sa o am oaspete pe X, i-am facut invitatia dar depinde de scotelile ei, drumul din Statele Unite nu e chiar ieftin.
Sper si la vindecarea ranilor trupesti si sufletesti si in drumul acesta spre vindecare X imi e ajutor si sprijin, nu ca sotul nu mi-ar fi sprijin dar X are acelasi probleme de sanatate, ea e mult mai bine, aproape recuperata, si nimeni nu te intelege mai bine decat cel care a trait pe pielea lui aceleasi probleme.

In bucatarie - nimic inca, am fost atat de slabita ca nici nu prea am gatit zilele astea, as face o supa crema de broccoli pentru ca se face foarte usor si parca simt nevoia de ceva lichid.

Invatam - din neputinta, din suferinta si lacrimi.

Azi - nu am avut chef sa scriu acest jurnal, nu ma simt bine si nici nu prea am nimic de zis, totusi sper ca intr-o zi sa nu mai am probleme de sanatate si cand voi reciti aceste randuri sa fiu si mai recunoascatoare pt sanatate.

Stiu - ca am ramas restanta cu cateva raspunsuri la comentariile voastre, nu m-am simtit grozav si nu am avut chef de blog..din acelasi motiv nici nu am apucat sa vin sa vad ce ati mai facut dar sper ca maine sa reusesc sa vin si pe la voi.

Citesc - nimic, nu ma pot concentra, ma uit la niste inregistrari pe youtube dar nici la alea nu am rabdare sa ma uit dintr-o bucata.

In casa - e cam dezordine atat de la faptul ca nu am fost in apele mele dar si pentru ca am inceput sa scot din casa lucruri si obiecte pe care nu le mai folosesc si tot procesul asta de decluttering creaza dezordine, pana ajungi la ordine si simplitate trebuie sa treci prin dezordinea sortarii lucrurilor.

Ascult - nimic, e liniste. nu aud nici macar pasarelele, doar focul se aude in soba.

Ce planuri am - ha..nu am planuri, doar sper sa ma simt mai bine zilele urmatoare si atunci pot improviza planuri pe moment :)

Un lucru preferat - ciocolata amaruie, am ajuns sa iubesc ciocolata amaruie. Cu ceva ani in urma nu puteam sa inteleg cine ar manca asa ceva :)) mi se parea oribila si credeam ca doar ciocolata cu mult zahar si mult lapte e comestibila si creatoare de senzatii culinare de vis, intre timp am ajuns sa apreciez si iubesc o ciocolata amaruie de calitate.

O imagine de azi -
Floricele vesele pe marginea drumului, straduta din pietris, iarba si floricelele ma fac sa ma simt intr-un loc idilic.


Inca mai sunt narcise, am facut poza asta ca sa va arat acest maslin inconjurat de manunchiuri de narcise, ireal de frumos si salbatic, printre narcise si un armurariu tepos (ciulinul laptelui).

Floricele culese azi :)

Jurnalele ne sunt gazduite de Taniusa.
Va doresc un sfarsit de saptamana minunat!
Va pup!


19 comments:

  1. Replies
    1. Sunt superbe florile si atat de finutze. Si mie imi plac mult. Numai de bine Lou si tuturor fetelor.

      Delete
  2. Sa ai zile atat de bune pe cat iti doresti! :) take care!

    ReplyDelete
  3. Bună Luiza!
    Splendide fotografii!
    Îți doresc un weekend liniștit,sănătate multă și gânduri bune din partea mea!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    ReplyDelete
  4. Multa sanatate va doresc,e frumos cand ai pe cineva alaturi cu care poti sa vb ,sa stii ca si eu am perioade cand parca nu am chef de nimic,nici de scris nici de citit ,dar imi trec.Te pup si te astept cu vesti bune despre sanatatea ta si cu o alta stare de spirit.

    ReplyDelete
  5. Frumoase poze, ca de obicei :D Sper sa ajunga prietena ta si la tine in vacanta, ar putea fi frumos si de ajutor pentru amandoua! Oh, supa de brocoli.. ce buuun, eu azi am facut de dovlecei si multa telina, ne era chiar pofta de o supa-crema. Cu ciocolata amaruie, din pacate eu inca sunt la faza "cine ar putea sa manance asa ceva?" :)) Desi, interesant e ca nu m-as satura de ciocolatile After Eight.. Hm, stiu ca aceasta ciocolata e mai sanatoasa decat cea cu mult lapte si mult zahar.. sper sa ajung si eu sa ma obisnuiesc cu ea. Te pup cu drag si sper din tot sufletul ca te vei simti mai bine cat de curand!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa te amuzi, mie imi place ciocolata amaruie (80% cacao) dar nu suport Afrer Eight :))

      Delete
  6. minunate flori ! un peisaj de vis !
    îţi doresc multă, multă sănătate şi linişte sufletească !
    cu drag, weekend cât mai plăcut !

    ReplyDelete
  7. ce loc minunat de plimbare, vin si eu!!!

    ReplyDelete
  8. Cât de frumoase sunt florile! Ce stare de bine îmi dau chiar numai din poze :)

    Îmi place stilul de jurnal. Chiar interesantă structură, mai ales pentru zilele în care nu știi cu ce să începi și cum să îți așterni gândurile pe foaie.

    O zi frumoasă și multă sănătate!

    ReplyDelete
  9. Superba penultima poza ! Ai o lepsa care te astapta pe blogul meu ! Te pup si-o saptamana linistita-ti doresc !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf , acum am vazut ca ai fost deja numita la aceasta leapsa , fix cu aceleasi intrebari ... multumesc oricum

      Delete
  10. Cat de superbe sunt pozele! La voi e primavara in puterea cuvantului!
    O imbratisare calda de departe.

    ReplyDelete
  11. Îți doresc să îți recapeți pe deplin sănătatea. Mă bucur că ai totuși ochi pentru frumusețile din jurul tău, ele te vor ajuta mult.

    Zi frumoasă și săptămână de vis! ☺

    ReplyDelete
  12. Sanatate multa, scumpa mea! oricat ar fi de negre zilele, nu uita ca totul depinde de mintea si inima noastra! Curaj!

    ReplyDelete
  13. Dar chiar trăiești într-un loc idilic. Sper sa îți revii curând, sa ai chef de plimbări și sa ne arăți și nouă locurile minunate ce te înconjoară. Sănătate maximă!

    ReplyDelete
  14. Iti urez multa sanatate si numai ganduri bune.
    Superbe pozele tale!
    Zile linistite si sa ai grija de tine!

    ReplyDelete
  15. Splendid covor de flori de la poalele maslinului. Sa te faci bine, asta conteaza!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...