Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

02 February 2016

Ianuarie











Ianuarie este luna narciselor salbatice in Zakynthos.
Apar maiestuoase in livezile de maslini.
Iarna aceasta am avut parte de narcise cu mijlocul galben, narcisele albe au fost foarte rare si in afara de cele din ultimele poze nu am mai vazut pe altundeva narcise albe.
Cele din ultimele poze au aparut chiar langa casa si le-am admirat de la geamul din sufragerie, iarna trecuta nu au aparut, poate sunt narcise care nu apar anual, poate acesta e si motivul pentru lipsa narciselor albe.

Din pacate Ianuarie a fost si luna dezamagirilor, nu stiu daca invat sau nu din experiente neplacute, nu as vrea ca dezamagirile sa ma schimbe si sa imi impietreasca inima dar nu mai vreau nici sa sufar.
Dezamagirile acestea nu au legatura cu sotul meu (Slava Domnului!) dar imi e teama ca tot adunand dezamagiri o sa ajung sa ma inchid in mine.

Va doresc un Februarie minunat, plin de bucurii si veselie!


36 comments:

  1. Ce-mi plac narcisele! Sunt si parfumate acestea?

    Imi pare rau ca ai trecut prin incercari... nu lasa sa te afecteze atat de tare incat sa te inchizi in tine. Daca poti, da-le pur si simplu uitarii...

    Te imbratisez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte parfumate, acasa nu am dat peste soiuri din acestea parfumate!

      Delete
  2. Sunt superbe!!! Iubesc narcisele. <3
    Intr-un an am fost impreuna cu bunica noastra Maia la Poiana Narciselor, langa Vad. Stii cum este? MAGIC. Parca esti in Dumbrava Minunata, printre flori.
    Imbratisari si ganduri bune iti trimit, sa mai stearga din dezamagiri si sa iti aduca bucurie :*!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah ce frumos suna dumbrava aceea minunata!
      Florile sunt extraordinare, balsam pt suflet!

      Delete
  3. Mi-e si greu sa imi imaginezi Zakynthosul atat de verde. Noi am ajuns la sfarsit de august, cand era totul parjolit. E minunat :)

    Multa mangaiere in incercari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh da, la sfarsit de august Zakynthosul e tot parjolit si ars de soare!
      O diferenta enorma.
      E minunat acum imbracat in haina verde inflorata! :))

      Delete
  4. Ce frumos e sa ai narcise in ianuarie in curte nu doar in ghiveci! Luna februarie sa-ti aduca numai bucurii si impliniri! Te mbratisez cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt minunate narcisele acestea salbatice, isi poarta singura de grija si au tovarasi pe maslini, un tablou superb!

      Delete
  5. as zice aprilie,din ce vad..
    Absolut superb!pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, exact ca in aprilie, desi in aprilie totul e mov de la florile ciulinului de lapte! :) si tot atunci incep sa apara si serpii :))

      Delete
  6. Ce superbe imagini! Cred ca nu regreti zapada!
    Parca vine primavara mai repede cand vad asa ceva...
    Zile frumoase de februarie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori regret zapada.
      Sunt bucuroasa ca am avut ocazia sa vad un alt fel de iarna, o iarna cu multa vedreata si flori, pt mine din Romania cu iarna noastra geroasa e ceva exotic.

      Delete
  7. Iar ne aduci poze frumoase cu flori minunate! :)
    Off, ianuarie.. Ce luna ciudata. Sa speram ca februarie ne aduce mai multe bucurii. Sa nu te inchizi in tine si incearca sa inveti din aceste experiente negative si sa ai puterea sa treci peste ele. Bafta! Te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa speram ce februarie ne va aduce bucurii si liniste! Pup!

      Delete
  8. Sunt minunate. Nu mi vine sa cred ca ele cresc asa peste tot. Imbratisari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sunt minunate, prima data cand le-am vazut am ramas profund impresioanata, cum sa iti imaginezi asemenea flori in ianuarie si mai cu seama flori carora nu le poarta nimeni de grija.

      Delete
  9. Sunt superbe! Să te bucuri de așa peisaje și flori peste tot în miezul iernii este o adevărată binecuvântare!

    O seară frumoasă îți doresc și putere să treci peste toate! "După furtună, se face senin" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pesiajele sunt absolut de vis, maine poimaine vine vara si o sa arda verdeata de o sa fie totul arid asa ca ma bucur acum de verde si proaspat!

      Delete
  10. Pana la urma au aparut si narcisele albe :) Minunate !
    Nu te lasa dusa de val, dezamagirile sunt si ele in program. Dar dupa ploaie iese soarele, nu ? Seara placuta, Luiza !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dani, una singura a fost alba ratacita aparuta chiar langa brandusele de asta toamna :)

      Delete
  11. tare mi-ar placea o hoinareala pe acolo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehe, si mie mi-ar placea hoinareala prin locurile pe care le prezinti pe blog! :)

      Delete
  12. fotografiile sunt minunate ! felicitări !
    cum le-am văzut, am zburat cu gândul pe acolo...aş sta culcată pe iarba aceea minunată, să am flori lângă nas...ce minunat ar fi...
    cum poţi să fii dezamăgită când lângă fereastra ta, în plină iarnă (vai, ce este în iarnă pe la noi...), ai aceste minunate narcise?
    viaţa ta trebuie să fie frumoasă, să deschizi fereastra în fiecare dimineaţă când soarele răsare şi să spui din toată inima: ''Mulţumesc, Doamne, pentru raiul în care trăiesc!''
    oamenii sunt oameni, am citit cândva :''să trăieşti în lume dar nu ca lumea !''
    deci, cu drag, îţi doresc sănătate şi mult optimism!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Locul asta in care traiesc e minunat, de aceea inca sunt aici pentru ca iubesc salbaticia si frumusetea acestei livezi in care locuiesc.
      Incerc sa nu traiesc ca lumea, nu imi iese in totalitate, Biblia ne inseamna sa nu facem parte din lume!

      Delete
  13. Gaseste alinare in lucrurile dragi tie....si practica iertarea. La mine functioneaza sa ma dedic spre ce iubesc....sau discuta cu cineva care te poate ajuta sa iesi din starea ta....tu trebuie sa gasesti Calea...Binecuvantari!!! Macar mirosul sa ajunga si la nasucul meu din livada ta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Regret ca nu am cum sa trimit mirosul, asa miros proaspat si curat mai greu de intalnit in lumea noastra poluata.
      Iertarea e cu adevarat inceputul spre vindecare!

      Delete
  14. Absolut superb acolo, imagini speciale pentru mine, nu stiu, dar nu asociam nicicum narcisele cu maslinii argintii. De acum incolo le voi asocia cu tine. Si cum spuneam m-ati innebunit cu ele :) Cu dezamagirile chiar nu vreau sa spun nimic, fiecare stie ce simte si starile sunt in continua schimbare... Sper macar sa nu aiba legatura cu blogul.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Nici eu nu asociam narcisele cu maslinii, nu imi puteam imagina cate floricele minunate voi vedea aici, mie imi plac si floricelele de camp, pentru ca sunt multe fac un efect minunat chiar daca sunt micute si poate mai modeste decat narcisele, oricum mie imi plac toate floricelele! :)
      Despre dezamagiri am scris mai amnuntit..viata e ca un tsunami si nu numai la mine judecand dupa comentarii.

      Delete
  15. Ce frumoase sunt narcisele. Cred că miros superb! În ceea ce privește dezamăgirile, îți doresc multă putere să mergi înainte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar miros superb, pana sa vin aici nu am intalnit narcise parfumate!

      Delete
  16. Minunate surprize ale naturii, chiar si ele ne pot ajuta macar pe moment sa uitam de ceea ce ne intristeaza.
    O zi frumoasa sa ai, Luiza!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...