Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

29 January 2016

Jurnal 29 Ianuarie 2016

Pentru azi - 29.Ianuarie.2016 ora 19.02

Afara - s-a lasat intunericul.
Azi a fost o zi plina de soare si calduroasa, am avut aproape toata ziua geamul deschis si casa s-a improspatat de la aerul de afara.
In vazduh se simt o dulceata si un miros delicat, narcisele frumos mirositoare inca infloresc si aroma lor se impleteste cu aroma florilor de migdal si a ierbii crude.

Ma gandesc - cate bucurii mi-a adus acest blog. Simt ca blogul acesta e particica din sufletul meu! Imi place sa scriu acest jurnal cu focul arzand in soba si o bautura calda alaturi iar in casa sa fie ordine! :))

Sunt recunoscatoare - pentru inima mea, chiar daca a cunoscut multe tristeti.

Ceea ce astept (sper) - Stie Domnul ceea ce sper!

In bucatarie - mancare greceasca din spanac si orez, vesnicii cartofi dulci la cuptor, garnitura de orez, multe pere!

Ieri - am fost uber sensibila :)) a fost perioada aceea a lunii si in aceasta perioada orice lucru ma poate face sa plang, bucuriile hormonilor feminini!
Voi patiti asa sau doar eu ma delectez cu astfel de sentimente?

Invatam - cel mai bine invatam cand dam cu capul de prag!

Azi - sunt bucuroasa, nu am motiv, doar faptul ca am iesit afara la soare si am admirat muntii, iarba, pasarelele si a fost suficient!

Citesc - bloguri.. am gandurile imprastiate si nu reusesc nicicum sa citesc altceva, dar printre picaturi citesc As a Man Thinketh, un eseu de James Allen scris in 1903! despre gandirea pozitiva.
"As a man thinketh in his heart so is he".
Eseul acesta e o mica bijuterie in concordanta cu psihologia de azi si citind ma intrebam de unde a avut omul asta intuitia sa scrie ceea ce a scris?!

In casa - e cald si bine si miroase frumos de la buchetul de narcise cules din livada. Azi am si rasturnat casa si am facut curat, inca mai am treaba si pentru maine dar am facut o gramada si azi. Maine vreau sa schimb lenjeria patului si sa facem ceva in curte. Am invatat ca trebuie sa aspir/matur si sa dau cu mopul la 2-3 zile, noi nu intram incaltati in casa dar au grija pisicii sa aduca o gramada in casa, dragalasii de ei:)), plus se face mizerie si de la lemne si faptul ca nu avem alei in curte contribuie la mizeria din casa.

Ascult - Tchaikovski.

Ce planuri am - Maine vreau sa mergem la targul englezilor, nu am fost deloc anul asta. Se tine doar iarna si gasesc o gramada de chestii bune facute in casa acolo cum ar fi carnatii de casa.
Apoi o sa mergem la plimbare pe malul marii, iubesc plimbarile pe malul marii, marea are mirosul ei caracteristic cu care sunt obisnuita din copilarie si spartul valurilor are un efect relaxant pentru mine.
In rest vreau sa petrecem timpul impreuna intr-o maniera placuta, in ultima perioada tot numai despre lucruri negative am vorbit ca mai mereu s-a stricat cate ceva si negativismul nu duce la nimic bun asa ca in weekendul asta vreau sa vorbim despre lucruri pozitive, sa ne aducem aminte de lucruri dragute de la inceputul relatiei noastre, sa stam cu orele in pat la lumina lumanarii si sa discutam despre nimicuri. Mi-am propus sa nu folosesc deloc laptopul in weekend, sper sa reusesc ca am o problema cu netul! Singurul lucru "permis" o sa fie cititul din kindle la culcare.

Un lucru preferat - focul de lemne, cred ca e unul din lucrurile mele preferate, iubesc sa fac focul la soba si nu imi pot imagina o alta sursa de incalzire acum.

O imagine de azi -



Jurnalele ne sunt gazduite de Taniusa.
Va doresc un weekend minunat si plin de veselie! 


30 comments:

  1. Au inflorit deja migdalii ? Trebuie sa cercetez si eu in zona, tare mi-ar place sa pun cateva ramuri in vaza.
    Ma bucur ca azi esti optimista si sper sa ai un weekend cum ti-l doresti, Luiza. Nu-ti pot spune cat te invidiez pentru targul ala, la noi nu exista asa ceva, ma multumesc cu piata taranilor in fiecare sambata.
    Spor la treaba in gradina, draga mea !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi rastorn muntii cu optimismul, Dani! Sa vad cat o sa ma tina, pana se strica iar ceva, doamne fereste!
      La noi e targul asta pentru ca traiesc multi englezi pe insula, e o comunitate in toata regula, carnati cumpar de la un nene scotian, am luat si sunca presata de casa, bacon de casa, pastrama de vita de casa, prajitura cu morcovi (BESTIALA!!! daca gasesc maine cred ca iau o bucata), paste facute in casa (astea erau facute de o grecoiaca).
      Spor la treaba si tie si un weekend minunat!
      Te pup!

      Delete
  2. Focul in soba imi aminteste de copilarie... E fara cuvinte, trebuie sa sti atmosfera. Narcisele sunt superbe, esti tare norocoasa ca ai in gradina! Vrea si eu o reteta simpla de cartofi dulci, i am vazut la magazin, dar nu am mancat niciodata. Daca ai timp bineinteles. Pupici cu drag, Ioana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Narcisele sunt salbatice, eu am foarte putine flori in curte dar nu duc deloc lipsa de flori pentru ca livezile din jurul casei sunt pline de floricele!:)
      Ioana, uite aici cum fac eu supa crema cu cartof dulce http://plimbareprinploaie.blogspot.gr/2015/10/supa-crema-de-legume.html.
      Daca incerci reteta pune usturoi dupa gustul vostru, nu te lua dupa ce am scris eu acolo pt ca noi mancam totul bomba! :))
      Eu zic sa incerci prima data supa pentru ca s-ar putea sa nu va placa cartoful dulce, cartoful asta e..ahem..dulce! si nu place oricui.
      Mai fac si cartof dulce la cuptor, super simplisim, doar tai cartoful ca pentru cartofi pai, condimentez cu sare si piper, pun putin ulei de masline peste cartoful taiat, amestec sa imbrac toate bucatile de cartofi in ulei si dau la cuptor, sta cam 35-40 min la cuptor dar depinde de la cuptor la cuptor, in rastimpul asta mai scot tava si mai intorc cartofii.
      Cartofii astia la cuptor imi plac mai mult a doua zi, ii mananc cu garnitura simpla de orez, salata din sfecla coapta la cuptor, rucola, avocado.
      Sotului nu i-au placut la inceput cartofii dulci la cuptor (supa crema i-a placut la nebunie de la inceput) dar acum au inceput sa ii placa.
      Eu fac in fiecare sapt pt ca sunt foarte nutritivi si sunt buni pt probleme hormonale si pt cine are probleme cu energia.
      Te pup!

      Delete
  3. Ce stare de primavara mi-ai dat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vine vine priiimavaraaa!
      Se asterne-n toata tara! :))

      Delete
  4. Eu sunt foarte nervoasă și mă supăr din absolut orice și fac o dramă din toate în acea perioadă :D :))

    Eu iubesc să aud focul în sobă și să-i simt căldura...îmi amintește de copilărie de iarna la bunica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu in ultimele luni nu sunt nervoasa, doar foarte trista, orice nimic ma intristeaza teribil :))
      Cred ca focul de lemne e in top 5 preferinte ale mele! :))

      Delete
  5. Ce frumoși sunt pomii înfloriți! Dar totuși, prima imagine mi-a rămas în suflet, îmi plac tare mult narcisele și lumânările și... ce să mai zic de mesaj? :)
    La voi nu e iarnă niciodată? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate sau din fericire, cum sa zic? :)) nu e niciodata iarna pe aici.
      Nu simt deloc iarna, cum sa o simt cu verdeata si cu flori? :))

      Delete
  6. n-am fost niciodata in Grecia, dar acum, daca as putea,maine ti-as face o vizita :)). Mi-e dor de narcise inflorite, dar cred ca mai dureaza cel putin doua luni pana sa apara vreuna in gradina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozele pe care le fac nu arata splendoarea locului in care traiesc, izolat si rupt de lume.
      Narcisele din Ro mai au de asteptat un pic :) astea salbatice de aici vor fi deja trecute cand apar cele din Ro.

      Delete
  7. Migdali înfloriți, narcise, foc în sobă....Vreau și eu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lasa ca mai e putin si apar si florile din Ro, infloresc ciresii, ehei ce frumusete e pretutindeni!

      Delete
  8. Esti o norocoasa sa ai acum narcise,eu doar visez la ele.Ah cu mizeria asta ce sa zic,de fiecare data am impresia ca la bloc se mentine mai usor,iar la casa sau mai ales la tara e putin mai greu,intri si iesi afara de n ori si daca mai ai si animale...ma mir uneori de unde se aduna atatea.Sper sa reusesti planul cu netul,eu mi-am inchis fb de o saptamana si e tare bine fara el.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Carmen, exact, la bloc se mentinea curatenia fara probleme, aici nu se mentine deloc..noi nu avem nici alei in curte, nu am cum sa matur afara, si se cara in casa fara sa vrei bucatele de iarba, frunze, etc, trebuie sa stau mereu sa fac curat, azi iar am aspirat+mop si cu siguranta ca si vineri va fi la fel.
      Traiasca munca! :))
      Cu netul am reusit partial atunci, ca a trebuit sa vorbesc cu mama pe skype si daca tot am deschis laptopul m-am si porcit un pic pe net :))

      Delete
  9. Atat de frumos descrii tot ce vezi, mirosi, simti.. parca inchid ochii si simt si eu. Oh, Luiza, si eu sunt asa in acea perioada a lunii.. plang din orice, deci chiar orice. Cred totusi ca imi face bine, lacrimile alea trebuie sa iasa si ele :))
    Cand iti vizitez blogul, ori imi e foame sau pofta de ceva, ori vad imagini superbe, ori imi transmiti o stare de liniste si pace. Ori toate impreuna :D
    Te pup cu drag, un weekend cat mai frumos!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evelyn, asa sunt si eu, orice fleac cat de mic ma face sa plang, tare sensibiloasa mai devin! :))
      Bine, eu oricum sunt sensibila dar in perioada aceea e durere! :))

      Delete
  10. Descrierile tale sunt foarte..palpabile! :) imi place mult tabloul ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si mie imi place tabloul! :))
      A fost foarte ieftin dar imi place mult!

      Delete
  11. Intotdeauna sa gandesti poyitiv si sa alegi partile bune.La tine acum e raiul pa pamant.Sper sa ai un weekend, la fel de frumos ca aceste flori!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E greu cu ganditul pozitiv in orice circumstanta dar facem eforturi, nu?! :)

      Delete
  12. cum şi la noi s-au mai îmbunătăţit temperaturile noaptea şi ziua - deşi nu s-a topit chiar toată zăpada -, aerul parcă s-a încărcat cu mirosuri de primăvară dar ce minunat o fi aerul d ela tine încărcat cu atâtea parfumuri ...
    lectură plăcută !
    nu pot să-ţi scriu nimic despre acea perioadă, pentru că la mine nu o mai detectez cam după un an după ce ne-am mutat la ţară ...
    este bine să petreceţi şi un timp în doi, relaxaţi, că destul restul timpului este plin doar de alergătură pentru a rezolva tot ce apare...
    cu drag, vă doresc să aveţi o săptămână plină de evenimente cât mai plăcute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca s-a mai potolit gerul la voi!
      Sper sa nu mai vina nici un val de ger pana la primavara.

      Delete
  13. Positive thinking, lady :)
    In rest, n-am fost niciodata in Grecia, dar acum as pleca! Astia sunt migdali infloriti? sunt superbi! imi dau seama ca am vazut in insulele Canare de craciun copaci si floricelele astea si mi-au placut la nebunie! Dar credeam ca sunt ... caisi/ceva de genul asta :)

    Cred ca mi-as petrece o vacanta de iarna in grecia, 2 saptamani :) - sa pot face plimbari afara in voie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, invatam gandirea pozitiva :))
      Acum e o perioada superba pt plimbari, peste tot sunt floricele de camp, mie cel mai mult imi plac floricelele acestea modeste si nebagate in seama de multa lume, mi se par atat de vesele si imi aduc bucurie in plimbarile mele! :)

      Delete
  14. Copaci înfloriți... Doamne! La noi au mai crescut temperaturile, dar zăpada din curte e aproape neclintită...
    Mi-e dor să aud focul în sobă...

    Zi frumoasă și săptămână ușoară!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lasa ca si tu ai un colt de rai in curticica ta si dupa ce s-o duce iarna o sa iasa la iveala frumusetea din curte!
      Bine, mie mi-a placut curtea ta si impodobita cu zapada si cu nazdravanii de catei jucandu-se!

      Delete
  15. Cu fiecare postare de a ta despre ce ai in jur, rasucesti cutitul in rana :) si ma faci sa vreau si mai mult si mai repede sa ajung in Grecia. Nu am fost vreodata, dar simt ca iubesc tara asta dintotdeauna!

    Imbratisari!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grecia, tara crestina cu peisaje minunate, Dumnezeu le-a daruit o mare limpede si frumoasa dar si noi avem frumuseti in Ro, Dumnezeu a fost darnic cu toti!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...