Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

23 January 2016

Jurnal 23 Ianuarie 2016

Pentru azi - 23.ian.2016 ora 12.56

Afara - e soare cu dinti, e destul de frig, zilele acestea au tot alternat, ba frig ba cald, nu ma plang pentru ca ambele categorii imi plac :)

Ma gandesc - necunoscute sunt caile Domnului.

Sunt recunoscatoare - pentru somnul de azi noapte.

Ceea ce astept (sper) - sa dorm si la noapte bine, sa ne odihnim azi, sa nu avem evenimente neplacute neprevazute.

In bucatarie - nu am nimic, de fapt am o portie de mancare de mazare si niste pateu de casa ( nu e acelasi de saptamana trecuta :)) am facut altul saptamana asta, ne place mult pateul!)
Ne-am trezit tarziu si am avut un fel de brunch din paine cu pateu si cheddar si paine cu unt si miere. Nu stiu inca ce o sa gatesc pentru mai tarziu.

Ieri - am fost la pamant din cauza lipsei de somn.

Saptamana trecuta - in weekend am fost inundati de doua ori in aceeasi zi, au cedat robinetele de inchidere a apei in ambele bai. Mereu se intampla cate ceva de genul asta aici din cauza ca utilitatile sunt la pamant si apa potabila e f proasta.
Am fost epuizati weekendul trecut si deja eram dupa o saptamana obositoare si nu am reusit sa ne odihnim deloc, din cauza stresului imediat am dat in insomnie.
Saptamana trecuta a avut si sotul probleme din cauza apei la munca si toata saptamana a avut si el mesteri si stres si bataie de cap.

Invatam - din Biblie.

Azi - ma simt bine si odihnita dupa ce azi noapte in sfarsit am reusit sa dorm.

Citesc - Am terminat Chira Chiralina si sa vad ce aleg acum sa citesc, intre timp citesc Epistola catre Efeseni.
Citesc lent din Biblie ca sa patrund cat mai bine ce este scris.

In casa - e cald, focul arde in soba.

Ascult - linistea.

Ce planuri am - in primul rand sa ne odihnim atat fizic cat si mental dupa saptamana trecuta.
Apoi un pic mai tarziu trebuie sa mergem pana la supermarket sa cumparam apa si cred ca o sa iau si niste orez pt ca am ramas fara, o sa mergem si la o scurta plimbare si apoi leneveala acasa la caldurica.
Mai am in plan si sa fac multe sucuri pe zi azi si maine, sotul pleaca dis de dimineata de acasa in cursul saptamanii si nu am cum sa ii fac sucuri asa ca vreau sa recuperam acum la sfarsit de saptamana.

Un lucru preferat - aroma de cafea, desi nu mai beau cafea de ani de zile iubesc mirosul de cafea proaspat facuta sau mirosul boabelor de cafea proaspat macinate!

O imagine de azi -



Avem 8 lamai dar acesta de langa sufragerie e cel mai incarcat, nu se vede bine in poza dar efectiv are crengi cu lamaie langa lamaie! :)


Jurnalele ne sunt gazduite de Taniusa.
Va doresc un sfarsit de saptamana minunat!


46 comments:

  1. a doua imagine e superba :D :) Sa ai parte de un weekend fain si de multa odihna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos CLM si bine ai venit pe la mine! :)

      Delete
  2. Ce frumos ca ai lamai în curte. Eu am constatat de dimineață că nu mai am lămâi pentru ceai asa ca am băut fără și le-am trecut pe lista de cumpărături ce le-am făcut mai târziu la supermarket. Supermarketul la tine e lângă sufragerie cum ar veni ☺
    Weekend plăcut în continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi place sa pun coaja de lamaie in ceaiul verde, mi se pare ca ii da o aroma deosebita.
      Haha, da chiar ca am supermarketul langa sufragerie! :))

      Delete
  3. La voi parca e primavara.Trebuie sa gasesti o cale sa te odihnesti noaptea.La noi sunt pastile naturiste care ajuta.Iti doresc un weekend placut si odihnitor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, parca e primvara si tot verdele asta va fi ars cand va veni vara, e o diferenta enorma.
      Din cauza stresului dorm prost, uff, cel putin am dormit mai bine in ultimele nopti.

      Delete
  4. Poza cu lămâiul m-a dat gata,ce frumos să ai astfel de fructe în curte!
    Îți doresc o duminică liniștită și sănătate multă,Luiza!
    Pupici și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi plac lamaii si portocalii, inca mi se par exotici! :))

      Delete
  5. Lamaiul e intr-adevar superb!
    O saptamana usoara sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, o saptamana usoara si tie!

      Delete
  6. soareeee cu dinti...era o melodie, mai stii? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nu stiu melodia dar stiu expresia, daca la noi a fost soare cu dinti nu vreau sa ma gandesc cum a fost in Cta! :))

      Delete
  7. Chiar v-a dat probleme apa, si cu alea multa bataie de cap si stres si oboseala. Ma bucur ca v-ati putut odihni in sfarsit :)
    Ohh, si eu ador mirosul de cafea (si tot ce e cu aroma de cafea: ciocolata, inghetata, prajituri..) Lamaiul tau de langa sufragerie e minunat!! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehe, asta nu e nimic, sa vezi vara pe canicula sa nu ai apa ce bine e..
      Daa, ador aroma de cafea, aici cand merg in oras trec pe langa cafenele de unde vin niste mirosuri mama mama :))

      Delete
  8. Ehei! Ce splendoare! Voi aveți lămâii încărcați de fructe și pe aici trosnesc copacii de ger Ia uite aici http://www.lecturirecenzate.ro/2016/01/jurnal-19/
    Pentru insomnie, bea seara ceaiuri concentrate și calde din tei. Sunt foarte eficiente!

    Sănătate și numai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si inca ce incarcati! :))
      Lasa ca si trosnetul gerului are farmecul sau! :)
      Multumesc frumos, sanatate multa si tie!

      Delete
  9. Chiar ca aveti probleme cu apa! Eu avui o singura data si nu a fost amuzant, tin minte ca au avut mai multi in aceeasi zi, se pare ca au marit presiunea pe tzevi si au cedat tot ce era slab pe la mai multi : cabluri, conectori, robineti...
    Si eu cand sunt agitata si ingandurata adorm mai greu, inca lupt cu mine sa imi scot gandurile de serviciu cand ies din firma, gandurile de scoala cand ies din scoala, gandurile de casa cand ma duc in pat etc. Nu e usor, nu imi iese mereu.

    In rest, sunt absolut impresionata de pozele tale. Iar cele cu lamai ma fac sa ma roada o mica invidie: trimiti si la export? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si aici sunt mereu variatii de presiune si sigur asta a fost baiul si la noi.
      E greu cand ai fel de fel de ganduri, eu cel putin in urma supararilor nu pot sa dorm si o tin asa cateva zile bune, degeaba iau fel de fel de suplimente care ajuta la somn, dupa ce ma confrunt cu o situatie stresanata nimic nu ajuta.
      Iti doresc sa ai mereu parte de liniste si somn bun!
      Haha, as trimite daca as avea cum ca noi oricum nu avem ce sa facem cu ele si sunt si lamai bio.

      Delete
  10. Draga mea sper sa ai parte de odihna pe care ti-o doresti...
    Si noi facem pate de casa.Cu ciuperci si mustar dijon iese o nebunie..
    O saptamana minunata draga mea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce interesant suna reteta ta, poti sa imi zici te rog mai detaliat cum o faci?
      Eu pateul il fac din ficatei dar sigur cred ca mi-ar placea si din ciuperci pentru ca imi plac ciupercile si sunt mereu in cautare de paste din astea de intins pe paine pentru ca sunt foarte la indemana ca gustare sau chiar ca masa cand nu am nimic gatit.
      O saptmana minunata si tie!

      Delete
    2. incearca si pate de masline, facui mai demult si mi-a placut. In rest, eu fac pate din ficatei (sunt f. ieftini aici) dar mai strecor si niste ciuperci (ssst, sa nu spui la colocatari, ca ei refuza sa le manance)

      Delete
    3. Si eu tot din ficatei fac..imi place de mor pateul :)) aici nu se gaseste asa ca imi fac eu...bine, se gaseste doar o marca de pateu care costa peste 4 euro cutiuta de 85 gr plina de chimicale...

      Delete
  11. Sper ca te-ai odihnit si ati avut un weekend lejer, Luiza. Problemele cu instalatia de apa sunt intotdeauna neplacute, dar cu atat mai mult iarna.
    Eu aleg prima poza, cea cu maslinii argintii :) Cat despre lamai, sa ne spui ce faci cu ele. Mereu sunt in cautare de retete :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am odihnit un pic Dani, sotul ramane maine si poimaine acasa asa ca avem inca 2 zile pe care le vom petrece impreuna, sa speram ca fara evenimente neplacute!
      De cand sunt aici am avut probleme non stop din cauza apei si cred ca pe toate insulele e la fel, cel putin instalatorul ne-a spus ca in Corfu e si mai rau ca aici.
      Cu lamaile nu fac nimic, le daruiesc :)
      Imi pare rau ca nu am atlassib aici ca as fi trimis o gramada acasa.

      Delete
  12. Nu vreau sa aud de probleme cu apa, caci si eu am mai avut probleme, e groaznica. Iti doresc o saptamana linistita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, problemele cu apa sunt criminale..nu doresc nimanui :((

      Delete
  13. Poate daca ati rezolvat problemele cu apa o sa fie totul ok la vara-vara!
    nu te ajuta un ceai de tei? Mie mi se inchid ochii numai cand ma gandesc! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu sunt pe des, cu ceaiul de tei nu mai dorm :)))
      Mai mult ma calmeaza o cana de lapte cald, cu putin unt de cacao in el.

      Delete
    2. Sper sa n-avem probleme la vara dar cred ca nu vom scapa :))
      Vara problemele sunt de alta natura, nu prea avem apa de la retea pentru ca se da hotelurilor si pensiunilor si cam stam fara apa, deci e o placere sa stai vara pe canicula din Grecia fara apa, vara trecuta a fost foarte rustic si poetic sa mergem la wc in curte ca nu am aveam cum sa tragem apa la toaleta :)) eh, placerile si faremcul traiului pe insula :D
      De obicei dorm bine dar cum ma stresez un pic adio somn si indiferent ce as lua nu ajuta :(((

      Delete
  14. Sper sa te odihnesti bine saptamana asta si problema cu apa sa se rezolve :)
    Pupici

    ReplyDelete
  15. apa vine, apa trece... importanta e starea ta luminoasa, draga Luiza!!! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh, mai greu cu starea luminoasa cand esti stresat :((

      Delete
  16. Ah...eu nu m-as mai opri din dormit, facem schimb?
    Si eu vreau lamai :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu dorm de obicei, dar cand am suparari/stres nu dorm..

      Delete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga japoneza, poti sa stergi mesajul cu adresa acum.

      Si aici sunt probleme cu depunerile de calcar..imi pare rau ca va confruntati si voi cu astfel de probleme, e tare neplacut :((

      Delete
    2. şi noi am avut probleme, cu gerul de la noi, am stat fără apă că ni s-a spart robinetul la duş, apoi a venit instalatorul şi ne-a montat nişte robineţi în plus-remediere temporară până la primăvară. anual avem probleme şi cu depunerile de calcar la garnitura de apă din casă. asta este...minunat lămâi, am avut şi noi unul când eram mică de tot, în ghiveci, în casă, când locuiam la oraş. trebuie să fii mai curajoasă, se întâmplă uneori să nu meargă toate aşa cum ne-am dori.
      cu drag, vă doresc o seară cât mai plăcută!

      Delete
  19. Aici mai nou mai toate garniturile noi sunt foarte slabe. Inainte cel putin racordurile si furtunele erau super rezistente. Acum in ultimii ani am tot avut surprinze. Sa se reteze pur si simplu.

    Dar ce lamai minunat !!! si ce maslini... Visul meu este s am un lamai, un portocal si un maslin... :D. ehhhhh;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, totul e non calitate mai nou si de unica folosinta :((
      Sunt minunati pomii, avem si un migdal care sta sa infloreasca! :))

      Delete
  20. Salut Luiza si multumesc pentru vizita facula la mine pe blog. Abia acum am reusit sa raspund si sa iti vizitez blogul. Imi plac ideile tale. Sa stii ca si eu nu am mai nimic in bucatarie, acum mi-am fiert un corn si asa de gustos a fost :) Pupici si sa ai o zi superba!!! Liuba x

    ReplyDelete
  21. Luiza, si eu am destule probleme cu stresul, dar din fericire asta cu somnul nu este printre ele. Insa mama a dormit ani de zile numai cu somifere, asa ca inteleg cat este de greu. Bine ca macar o noapte ai reusit si de cand ai scris tu postarea sper sa fi fost si urmatoarele la fel.
    Cand o sa faca Atlassib-ul curse si la voi, ma abonez si eu la lamaile tale :) Pup si sanatate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uff, cred ca mai toti tragem cu stresul..
      Of, biata mama ta, e groaznic sa nu dormi :((
      Bine ar fi fost sa am atlassib aici, as fi primit o gramada de bunatati de acasa, visez la carnati afumati :))
      Sanatate si voua!

      Delete
  22. foarte frumoasa pagina ta de jurnal :)
    si eu iubesc aroma de cafea desi nu beau. :)
    pupicei!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...