Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

15 January 2016

Jurnal 15 Ianuarie 2016

Pentru azi - 15.01.2016 ora 21.57

Afara - s-a asternut noaptea si e racoare.

Ma gandesc - am o gramada de ganduri, ma gandesc si ma razgandesc in legatura cu mutarea noastra.

Sunt recunoscatoare - pentru acoperisul deasupra capului, pentru farfuria de mancare, pentru somnul linistit.

Ceea ce astept (sper) - astept sfarsitul asta de saptamana ca pe altceva. Am muncit mai mult zilele astea si am obosit, sotul a avut si el cateva zile mai grele si e si el obosit, abia asteptam sa ne incarcam bateriile.

In bucatarie - pateu din ficat facut de mine in casa, supa crema cu cartof dulce, garnitura de orez, cartofi dulci si morcovi la cuptor servit cu pasta de avocado si salata din sfecla, salata de rucola cu suc de lamaie si pecorino.


Invat - sa apeciez zilnic locul in care locuiesc.

Azi - a plouat putin, m-am bucurat mult pentru ca iubesc ploaia. Am admirat lamaiul de langa sufragerie cat de incarcat de roade este, este cel mai incarcat pom din toata curtea :)

Citesc - Chira Chiralina de Panait Istrati, imi place, sper sa citesc mai multa beletristica.
Cartea o am in format Kindle si citesc noaptea cand ma duc la culcare.

In casa - e cald si curat si bine. Focul arde in soba.

Ascult - sotul e in bucatarie si cauta ceva in frigider :))

Ce planuri am - planuri pentru un sfarsit de saptamana romantic :))

Un lucru preferat - ploaiaaa!

O imagine de azi - delicatete cu stropi de ploaie in livada de maslini.

Jurnalele sunt gazuite de Taniusa.
Va doresc un sfarsit de saptamana minunat!


22 comments:

  1. Ce bunatati aici la tine,fac si eu pate de casa,bine ca mi-ai adus aminte:)Un sfarsit de saptamana minunat sa aveti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pateul de casa e cel mai bun!!!
      Eu sunt innebunita dupa pate :)

      Delete
  2. Se prevede un sfarsit de saptamana perfect :) O sa ploua, asa ca o sa te simti in elementul tau. Petrecere frumoasa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sfarsitul de sapt a fost oribil, am avut iar probleme din cauza apei potabile de aici..sper ca sfarsitul asta de sapt sa fie bun! :))
      A fost si frig, nu numai ploaie, mi-a placut!
      Azi iar soare si cald :))

      Delete
  3. Va mutati? Ce-mi place cum arata verdeturile alea, ce de culori :D
    Noi rucola o mancam cu sare, ulei de masline si parmesano. Mai nou e mereu in meniu :))
    Weekend placut si linistit, sa va odihniti. Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu suntem inca decisi, ne tot gandim si razgandim.
      Eu folosesc pecorino pt ca imi place mult pecorino! :))
      Daa, ma ghidez sa am multe culori in alimentatie :))

      Delete
  4. Ùuuuu romantic mode! :)
    Super pozele, ploua in gura! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ne-a mers cu romantic mode :)) am avut ceva defectiuni si am avut casa plina de mesteri haha :))

      Delete
    2. Sper sa nu se mai defecteze nimic si sa avem timp pt noi! :))

      Delete
  5. Frumos,ce bunătăți aici la tine!
    Îți doresc o duminică frumoasă și plină de bucurii,Luiza!
    Îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
  6. WOW, bucatele arata delicios. un weekend placut pentru amandoi !

    ReplyDelete
  7. totul arata delicios! :) si aici ploua dar e frig....
    pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :)
      Si aici au fost cateva zile de frig, mi-au placut :))

      Delete
  8. ce frumoase poze la tine!
    La noi sunt -ceva grade asa ca mi-au inghetat toate plantele...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi draguto, e, a ajuns frigu' si la noi pana la urma, nu am avut cu minus, dar totusi, azi iar cald si frumos! :)
      Aoleu, si ai pierdut plantele??

      Delete
  9. felicitări pentru fotografiile reuşite !
    apetisante mâncăruri pregătite !
    îmi place mult modestia ta ce răzbate din rândurile:''Sunt recunoscatoare - pentru acoperisul deasupra capului, pentru farfuria de mancare, pentru somnul linistit.''
    cu drag, eu îţi doresc multă, multă sănătate !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multam frumos, prietena!
      Pai nu sunt astea cele mai importante lucruri? daca avem un acoperis, mancare si somn linistit le aveam pe toate!

      Delete
  10. sigur o sa fie un weekend relaxant!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe ala l-am pierdut :)) de acuma macar asta care vine sa fie relaxant!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...