Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

03 December 2015

Noiembrie in imagini




Insulita Cameo vazuta din statiunea Laganas.

De la fereastra mea vad vrabiutele si le aud ciripitul.

Strada care se sfarseste in mare, Cape Skinari cu insula Kefalonia in zare.

Atatia fluturi cati vad aici nu am mai vazut din copilarie.


Statiunea Laganas pustie, vara este plina ochi, acum pare oras fantoma.
Aici e singurul Mc Donalds de pe insula care e deschis doar vara :))

Makris Gialos.

Aglomeratie in trafic! :))





19 comments:

  1. Ei, da :) Placerile oferite de insulele Mediteranei iarna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, multe placeri aici mai cu seama pentru ca locuim in salbaticie.
      In oras nu sunt fluturi de exemplu, dar la noi in curte vad zilnci fluturii dansand in aer! :)

      Delete
  2. ah, ce frumos! as vrea sa fiu acolo...

    ReplyDelete
  3. E de vis la voi! ma gandesc cum o fi a ai masline la discretie? :)) mie imi plac mult, dar dau mult pe ele, ca iau sortimente naturale si astea cam costa... Ce floare o fi in prima poza? In insula Kefalonia e un sfant drag mie - Sf.Gherasim. Bine, la voi acolo e plin de sfinti :). Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tot naturale luam in Ro, cumparam de la carrefour masline in ulei de masline, eu nu ma omor cu maslinele in schimb imi plac lamaile si cu 8-9 lamai in curte nu ducem lipsa de lamai! :))
      Floarea din prima poza e dintr-un arbust, e prima data cand vad acel arbust, nu ma pricep ce arbust e, daca mai citeste Dani aici la comentarii poate ne clarifica ea misterul :)
      Pup!

      Delete
  4. Mare si caldura... ganduri perfecte pentru o zi de decembrie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marea e mereu perfecta.
      Mie cel mai mult imi placea cand marea era inghetata acasa in Ro! Avea o frumusete aparte!

      Delete
  5. Ha,ha,am crezut ca numai la noi sunt vacile-n mijlocul drumului.
    Frumos noiembrie ai avut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am dat si peste turma de oi in trafic de a trebuit sa merg in viteza 1 in urma lor! :)))

      Delete
  6. Si ce imagini de noiembrie! Daca asa arata in noiembrie cat de stralucitor o fi vara! :)
    La faza cu traficul aglomerat aproape am atins monitorul cu stropi de cafea! :))))
    Foaaaarte faine locuri!
    Iti doresc sa ai un weekend minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vara e prea stralucitor! :))
      Cand am vazut vacile pe strada mi-am adus aminte de satul bunicilor si cum veneau vacile acasa pe drum cand se lasa seara!
      Un sfarsit de saptamana minunat si tie!

      Delete
  7. Splendide imagini,deja mi-e dor de vară!
    Weekend cât mai frumos îți doresc,Luiza!
    Pupici și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi e dor de iarna..nu apuc sa vad iarna aici.
      Sfarsit de saptamana frumos si tie!
      Imbratisari!

      Delete
  8. Splendide imagini,deja mi-e dor de vară!
    Weekend cât mai frumos îți doresc,Luiza!
    Pupici și îmbrățișări!

    ReplyDelete
  9. Tii, ce superbe pozele! natura reinvie toamna in Grecia! inteleg pe toti cei care spun ca sufletul le-a ramas acolo!
    Sa ne zici si cum faci cu maslinele din copaci Vazui maline crude si verzi si au un gust.....bizar! cred ca tre murate sa iasa faine.
    Iar cu lamaii in curte....oioioi, noi suntem mari consumatori de limonade si lamai, sapamanal cumpar 5-6 lamai ( si mai mult) plus cateva kg de alte citrice (acu, iarna...)
    Ai incercat sa murezi lamai? am citit ca marocanii fac si m-a facut curioasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maslinele crude se tin intr-un bait ca sa devina comestibile dar mie nu imi plac, de aceea cumpar masline din magazin in schimb cu uleiul e alta poveste, ador uleiul de masline!
      Avem exces de lamai..lamaii din curte dau rod de 2 ori pe an asa ca mai mereu sunt incarcati..
      Nu am incercat sa murez lamaile, stiu ca marocanii le mureaza dar eu nu am incercat.
      Cel mai mult folosesc coaja de lamaie, zilnic folosesc coaja de lamaie cand imi fac ceaiul verde, da o aroma foarte placuta ceaiului, periodic ma mai apuca si bautul de suc de lamaie cu apa calduta dimineata pe stomacul gol.

      Delete
  10. ce imagini incantatoare!!!
    superbe poze!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...