Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

11 December 2015

Jurnal

Pentru azi - 11.12.2015

Afara - s-a lasat frigul si ploua.
Azi a plouat toata ziua..anul asta nu prea au fost ploi si le-am dus dorul asa ca m-am bucurat de ploaia de azi.

Acum  - ciocolata calda din lapte, cacao, miere si scortisoara, bunaa!

Ma gandesc - la niste situatii de acasa din Ro care nu ma afecteaza direct dar care ma intristeaza.

Sunt recunoscatoare - pentru ploaie, pentru casa, pentru focul care arde in soba.

Ceea ce astept (sper) - astept sfarsitul de saptamana sa petrec cu sotul cat mai mult timp impreuna.

In bucatarie -
Orez cu ciuperci, cartof dulce, ardei sotat, rucola si branza pecorino.
Mai am mancare de mazare, sardine, prajitura fara coacere cu amaranth.

Ieri - Nimic deosebit, am vorbit mult cu cineva de acasa, sa traiasca Skype-ul!

Azi - marea si cerul cenusii vazute din curte.

Invatam - de la oricine are ceva bun de zis.

Citesc - in ultima perioada nimic, chiar nimic, nici macar de bloguri nu am avut timp dar dupa ce termin jurnalul ma pun putin la recuperat cu blogurile.

In casa - e ordine si bine si focul arde iute in soba.

Ascult - lemnele trosnind.

Ce planuri am - sa ne uitam la o dezbatere filmata intre evolutionisti si intelligent designers pe youtube, eu am vazut cam jumatate din dezbatere si mi-a placut, o sa revad prima jumatate si cu sotul.
As vrea si sa mergem pe undeva dar depinde de vreme.

Un lucru preferat - torsul pisicilor!

O imagine de azi -

Frunzele de rodie ingalbenite, singura pata de galben pe care o vad in marea de verde din livada de maslini.

Jurnalele sunt gazduite de Taniusa.
Un sfarsit de saptamana frumos sa aveti!


19 comments:

  1. Weekend plăcut și ție! ☺

    ReplyDelete
  2. Ce mi mai place si mie rucola, miam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa si mie imi place mult rucola, imi place cu suc de lamaie si parmezan sau pecorino, o nebunie!

      Delete
  3. Minunata pata de galben :) Sunt frumoase si zilele cu ploaie, mai ales cand marea e undeva aproape. Zile frumoase la sfarsit de saptamana, Luiza !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mie imi plac mult zilele cu ploaie, azi am fost in elementul meu! :))
      Sunt zodia pestilor, poate de aceea iubesc atat ploaia :))
      Zile frumoase si tie, Dani!

      Delete
  4. Sunt tare faine imaginile surprinse de tine :)
    Weekend frumos! :)

    ReplyDelete
  5. Frumoasă descriere și pozele îmi plac!
    Să ai un weekend fericit și plin de bucurii,Luiza!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multu' Elena!
      Weekend frumos si tie, pupici!

      Delete
  6. Frumoasă descriere și pozele îmi plac!
    Să ai un weekend fericit și plin de bucurii,Luiza!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
  7. Cat de mult mi-ar placea sa vad marea din curte de la mine,dar ma bucur si pentru muntii pe care ii vad la fiecare fereastra.Un we cat mai relaxant si lasa situatiile neplacute,o sa se rezolve ele.Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa te auda Dumnezeu, Carmen!
      Sunt convinsa ca privelistea de la tine e superba, poate o sa faci niste poze sa le pui la tine pe blog, m-as bucura sa le vad!
      Te pup si eu!

      Delete
  8. Replies
    1. Multu' Coco, te pup si sunt convinsa ca o sa ai un we la turatie maxima! :)

      Delete
  9. Ploaia care bate-n geam, focul care arde-n soba, aburii parfumati ai ciocolatei calde, marea ce se unduie, pata de galben din livada de maslini, floricia ce pare ca plange... Oooof! Ce minune descrii tu aici! :)
    Numai bine!
    Seara linistita sa iti fie si problemelor - cand apar - sa le gasesti cea mai buna si rapida rezolvare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, ce descriere poetica! :)
      Of, problemele acestea nu ma privesc pe mine, deci nu am cum sa vin eu cu vreo rezolvare, sper doar ca persoanele implicate sa gaseasca rezolvarea..
      O seara frumoasa draga Diana!

      Delete
  10. Replies
    1. O saptamana frumoasa si tie, draga Stela!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...