Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

04 December 2015

Jurnal

Pentru azi - 04.Dec.2015 ora 18.22

Afara - s-a lasat intunericul si frigul.
Ziua e insorit si cald, seara se lasa frigul.
In gradina inca mai am ardei, plantutele puse din seminte cresc frumos, muscatele inca au floare, craitele nu se lasa nici ele mai prejos, trandafirii insa nu arata prea bine.
Peste tot e verde si au inceput sa apara floricelele galbene ale trifoiului.

Ma gandesc - ca am sarit peste rubrica asta si regret acest lucru.
Am avut cateva zile pline de dureri de mijloc si oase, oboseala si insomnie si numai de blog nu mi-a ars, insa am gasit cu cateva zile in urma un jurnal mai vechi al meu si mi-a placut mult sa il citesc asa ca am decis sa ma fortez sa scriu mereu pentru ca jurnalul asta il scriu pentru mine, sa ramana amintire din viata mea si din gandurile mele.

Sunt recunoscatoare - pentru ca am cunoscut oameni care inca mai au valori si se iubesc la fel de mult (poate chiar mai mult!) dupa 39 ani de casnicie! Un cuplu care mi-a aratat cat de frumoasa e blandetea nu hainele si bijuteriile.

Ceea ce astept (sper) - sa pot patrunde cu cea mai mare profunzime si sa pot aplica: iubeste-ti aproapele ca pe tine insati!
Sursa Facebook.


In bucatarie - paste cu sos rosu si pilaf cu ciuperci.

Invatam - de la persoanele mai in varsta decat noi, au adunat multa experienta in viata si vad anumite lucruri cu mai multa claritate decat vedem noi. Saptamana aceasta am invatat o lectie frumoasa de la cuplul care e impreuna de 39 ani.

Azi - abia azi incep sa imi revin dupa toanele tiroidei..am reusit sa si dorm un pic dupa amiaza, in ultima perioada nu am dormit suficient si resimt acut lipsa de somn.

Citesc - Epistola catre Galateni.
Ieri am citit-o in engleza din Biblia King James, azi o citesc in limba romana.
In rest bloguri, articole.

In casa - e curat si ordine.
Am facut cald, soba arde de zor.

Ascult - lemnele trosnind si Luciano Pavarotti The Greatest Hits.

Ce planuri am - sa ma odihnesc si sa dorm.

Un lucru preferat - muzica clasica.

O imagine -
sursa Google



8 comments:

  1. Odihna placuta si weekend frumos !

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost odihna si ce bine a picat! :))

      Delete
  2. Trei zile si trei nopti la noi a fost uragan. A suierat vântul si a darâmat totul prin curte iar copacii au ramas fara frunze. Ieri s-a oprit vântul si vremea a fost atât de calda, ca am avut senzatia ca ne gasim în prag de primavara. Am iesit în curte doar în tricou si câteva ore am greblat frunzele... Am umplut pubela pentru gunoi bio, cu vârf! Iarba este matasoasa si verde, parca asteapta sa fie tunsa, au înflorit banuteii pe gazon si în stratul cu flori au înflorit dpua garofite rosii. Trandafirii i-am tuns pe toti, cand am pregatit gradina pentru iernat - cine s-a gândit ca vom aveam +15° C pe 3 decembrie?! Este anormal de cald... eu mi-as fi dorit zapada. Târgurile de Advent sunt deschse de o saptamâna, dar nici nu-ti vine sa bei vin fiert, daca e soare afara! :)
    Odihneste-te draga mea, dormi cât simti ca trebuie. Se spune ca organismul stie cand are nevoie de ceva si ne transmite semnale - cine le ia în seama, ramâne sanatos. Sanatate si relaxare, Luiza draga!
    Un weekend minunat! ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e draga Carmen, organismul stie cum sa ne transmita semnale, din pacate, in iuresul vietii acesteia atat de rapide nu tinem mereu cont de aceste semnale..dar eu am facut niste schimbari in stilul meu de viata ca sa traiesc cat mai armonios si sa tin cont de ceea ce vrea organismul meu.
      Ce de schimbari la voi, vremea asta zapaceste si plantele dar nici pe noi nu ne iarta :(
      Targurile de iarna nu au farmec fara ger si zapada!!!

      Delete
  3. inca e bine daca ai ardei in gradina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt mai micuti acum dar sunt proaspeti si sunt bio! :))

      Delete
  4. pupici draga Luiza. ce-mi mai plac postarile tale!!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te pup si eu draga Ioana si multumesc! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...