Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

12 November 2015

Makris Gialos-Cape Skinari


Azi a fost o zi superba cu mult soare, sotul nu a lucrat asa ca am descis sa mergem intr-o mica excursie in Zakynthos.
Am fost in partea de N-E a insulei, am admirat apa turcoaz din Makris Gialos, culoarea este absolut fenomenala, pozele nu sunt editate, culoarea e autentica iar in realitate e si mai frumoasa si intensa.
Am ajuns si in cea mai nordica parte a insulei in Cape Skinari, drumul serpuieste pe munte cu marea la picioare, am fost doar noi pe drumuri, cand si cand mai vedeam localnici ocupati cu culesul maslinelor, cred ca am fost singurii iesiti la plimbare prin zonele respective :)
La intoarcere ne-am ratacit de doua ori, a doua oara am ajuns pe un drum ingust, abrupt si in rampa, curbele erau si ele o adevarata placere fiind foarte din scurt, eram pe drumul care duce la un sat din varful muntelui, habar n-am cum am reusit sa ne ratacim, saraca masina nu ducea in viteza a doua.
M-am cam stresat pe drumul ala pentru ca daca venea cineva din sens opus aia eram..habar n-am ce am fi putut face pe straduta aia lata de doar o masina, bine ca am iesit cu bine de pe drumul ala si ca totusi am ajuns cu bine acasa :))
In portul Agios Nikolaos nici nu am intentionat sa ajungem, dar daca e cu ratacire atunci cu placere :)
Una peste alta excurisa noastra a fost foarte frumoasa, fara turisti, fara aglomeratie, doar noi, soarele si marea!

Aici este tot o parte din plaja sulfuroasa Xigia, acum pustie.



Makris Gialos cu apa turcoaz-smarald.




 Moara traditionala din Cape Skinari.
 Terasa pustie din Cape Skinari cu scarile care coboara pana la mare.
 Apa are o culoare ireala si in Cape Skinari.



17 comments:

  1. Faina si plimbarea ta!
    Week-end placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weekend placut si tie!
      Plimbarea de astazi ne-a mers la suflet!

      Delete
  2. Oh so romantic and beautiful place! A real paradise!
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is indeed a very beautiful place! :)

      Delete
  3. Si n-ati incercat apa ? Cred ca intram macar pana la genunchi :) Minunata plimbare !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dani, nu ne-am bagat picioarele in mare :)) dar in weekend cred ca mergem iar la Xigia si de data asta o sa ne bagam si picioarele :))

      Delete
  4. Ce frumuseți! E minunat sa le ai așa la îndemână. Weekend la fel de însorit sa aveți!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, weekend insorit si voua!
      Sper sa tina vremea cu noi pentru ca vrem sa mergem iar prin zona aceea.

      Delete
  5. minunata excursie! am fost o singura data în Grecia, dar pe insula Creta, intr-un concediu de doua saptamâni si pastrez doar amintiri placute. Peisajul este fenomenal! Sa ne mai arati asemenea frumuseti, te rog :)
    PS: la noi la TV au aratat ca de astazi întreaga Grecie este in greva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, tocmai din cauza grevei nu a lucrat ieri sotul.
      Eu nu am ajuns pe Creta, e mult mai cald in Creta decat la noi dar si aici e foarte cald, deci ma gandesc ca in Creta e jale cand da canicula :))
      Merg la tine pe blog sa caut postarea legata de vacanta in Creta :)

      Delete
    2. vremuri grele!... va tin pumnii si va doresc sa reusiti sa va revendicati drepturile!

      Delete
    3. Da, vremuri grele mai peste tot :(

      Delete
  6. superb, superb! mersi pentru incantarea sufletului!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-au placut pozele, draga Stela, stiu ca tu esti fan Grecia :)

      Delete
  7. aaaaaaaaaaa
    acum cum sa mai muncesc?? visez!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu visez la vara viitoare si la balaceala!!! :))

      Delete
  8. Si eu visez la astfel de plimbari, ce plaje, ce culori, ce frumos!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...