Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

06 November 2015

Jurnal

Pentru azi -Vineri, 06.11.2015 ora 16.50

Afara - E cald si frumos si soarele straluceste.
In livada de langa noi oamenii au inceput sa culeaga maslinele.
In curte mai am ardei si ceva castraveti, capsunele inca infloresc.

Ma gandesc - la o situatie tensionata, nu stiu care va fi sfarsitul acestei situatii, intre timp sunt foarte stresata, am dormit prost si nu sunt in apele mele.


Sunt recunoscatoare -pentru sotul meu si sprijinul pe care il am mereu de la el.

Ceea ce astept (sper) - in momentul asta vreau doar liniste si sa ma simt mai bine.

In bucatarie -ciorba de fasole si un fel de omleta buna cu cartofi si ciuperci.

Invatam - incerc sa invat cum sa fac fata momentelor neplacute, nu prea reusesc.

Azi - mai nimic, doar linsul ranilor.

Citesc - Saturated Fact: A Closer Look at "Healthy Fats" and the Truth about Saturated Fat- o carte despre grasimile saturate, despre mitul arterelor ingrosate, mitul colesterolului si mitul nocivitatii grasimilor saturate care au aparut atunci cand marile corporatii au inceput sa vanda ulei vegetal si margarina.
N-am mai apucat sa citesc nici blogurile, poate zilele urmatoare imi reintru in ritm.

In casa - inca nu am facut focul, e cam dezordine, am lasat vasele vraiste in bucatarie.

Ascult - latratul cainilor si ciripitul vrabiilor.

Ce planuri am - maine am de facut cateva drumuri cu treaba dar duminica vreau doar sa stau si sa ma odihnesc.

Un lucru preferat - somnul.

O imagine de azi -

sursa google

sursa google



12 comments:

  1. Momentele neplacute vin, trec, uneori lasa-n urma un gust amar, dar bine ca avem oameni dragi care ne indulcesc viata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt gandul tau, Laura.
      Asa e, bine ca avem alaturi oameni care sa ne faca greul mai putin greu!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Desi amintesti o situatie tensionata atmosfera e idilica la tine. Umbrele sunt fugarite de soare si soarele mereu rasare. :)
    In anii 1960 limita maxima (periculoasa) pentru colesterol s.a. de gen era mult mai mica... dar si medicamentele erau mai putine... Pacat ca oamenii se sperie asa de repede si inghit pastile cu pumnul! Stiu o persoana care ia medicamente pentru anumite afectiuni si medicamente impotriva efectelor secundare ale primelelor, plus ceva "nutritive"... Are intre 18-20 de luat, zilnic!
    Iti doresc o seara frumoasa si o duminica si mai frumoasa! :)

    P.S. Am sters comentariul pentru ca am facut o greseala de gramatica (de care mi-am dat seama cam tarziu). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa fie fugarite umbrele..dar se pare ca momentan sunt aici si soarele inca nu le-a alungat..acum e momentul sa invat sa manageriez stresul prin metode naturale..sper sa iasa.
      18-20 pastile?!? vai, groaznic.
      Eu intelesesem ca e taman invers, limita maxima era mai mare si au scazut-o acum ca sa mareasca piata pentru statine.

      Delete
  4. sa ne scrii despre carte....Vad ca le-ai numit mituri...sa inteleg ca sunt false informatii trasmise despre ele?

    Sa treaca repede greul si sa iti fie bine!
    Zile frumoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!

      Legat de carte, am gasit-o gratuit pe amazon in format kindle dar nu imi e deloc strain ceea ce e descris in carte.
      Iti las un articol bun legat de subiect.

      http://authoritynutrition.com/top-9-biggest-lies-about-dietary-fat-and-cholesterol/






      Delete
  5. Sunt sigura ca acum esti cu moralul ridicat,toate au trecut si esti linistita si relaxata asa cum transmit si imaginile de pe blogul tau.Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te pup si eu, Carmen!
      Sunt mai bine, mai cu seama dupa plimbarea de azi, ragazul oferit in natura m-a facut sa intrevad si o posibila solutie la ceea ce ma framanta!

      Delete
  6. multa putere si seninatate sa treci peste situatiile tensionate!

    Cat despre media si marketing, deja am vazut multe:
    -fumatul promovat de cinema si lobisti
    -popey marinarul a marit vandzarile de 200 de ori.
    -lasa untul, ia margarina
    -lasa margarina, ia untul
    -ia uleiul de cocos, nu e nimic mai un ca el
    -ia slaninuta, nu e nimic mai buna ca ea
    -colesterolul acum 30 ani era acceptat la 230. Acum pragul e 200, peste se dau medicamente (cand ceva sport suficient).
    -glicemia era aceptata ca fiind intre 75 si 135. Acum pragurile normalitatii sunt 90 si 120 - restul sunt bolnavi.
    -la fiica mea am primit 3 suplimente!!! doar asa, preventiv. Am renuntat si completat cu mancare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, situatiile tensionate nu au trecut dar am intrezarit o solutie la ele!
      Tocmai din cauza acestor idei schimbatoare din marketing eu am ajuns sa ma ghidez dupa principiile alimentatiei traditionale si dupa originea alimentelor, daca e facut de natura e ok, daca e facut in laborator nu e ok.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...