Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

27 October 2015

Jurnal


Pentru azi - marti, 27.Oct.2015, ora 20.00

Afara - Cat e ziua e cald si bine, chiar am vazut azi cateva persoane la plaja, seara insa e deja rece.

Sunt recunoscatoare - pentru bunatatea lui Dumnezeu.

Ceea ce astept (sper) - o schimbare care se anunta a fi foarte anevoioasa.

Invatam - din greseli.

Azi - stateam afara si la un moment dat au trecut niste copilasi cu mama lor prin fata casei moment in care catelusa mea mea a fugit spre ei, copilasii s-au speriat si au inceput sa planga, baietelul chiar a cazut incercand sa fuga de catelusa care latra in disperare.
Catelusa cred ca a vrut doar sa se joace, e inca pui, nu are nici 6 luni dar copiii s-au speriat iar mie nu mi-a picat bine experienta.

Acum - ceai de rooibos si o lumanare aprinsa in care am picurat uleiuri esentiale de levantica si ylang ylang.

Citesc - o lalai mai bine zis, dar cand imi amintesc sa citesc, citesc Cand se va trezi cel care doarme- H.G. Wells.

In casa - dezastru, toate sunt aruncate care pe unde, maine insa sotul are zi libera asa ca o vom petrece muncind cu drag si spor, mda, o sa ii placa la nebunie :D

In bucatarie - supa si salata de cartofi cu oua si masline.

Ascult - lemnele trosnind in soba, e cel mai linistitor si placut sunet pentru mine.

Ce planuri am - sa pun varza la murat, din cauza temperaturilor de aici nu ma arunc la butoaie ca acasa, o sa pun doar o varza tocata la borcane mici, azi am luat 2 borcane, in frigider am 1 varza bio asa ca mai ramane sa o toc si sa o pun la murat.

Un lucru preferat - sa ascult cum trosnesc lemnele.

O imagine de azi - toamna la mine :))



Jurnalul e gazduit de Taniusa


10 comments:

  1. Spor la pus varza,eu am pus-o deja,am pus si varza cu sfecla rosie si pana acum sta bine.Experientele de genul asta cu unii catelusi nu-mi plac nici mie ,am si eu unul care sta mai mult legat de frica sa nu zgarie pe cineva.Spor la curatenie si eu fac maine,asa imi propun:)sa vedem daca si reusesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suna tare bine varza ta cu sfecla!
      Spor la curatenie maine.

      Delete
  2. Si eu ma apuc de treaba de maine. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spor la treaba!
      A tunat de ne-am adunat toate sa daramam maine muntii?!? :))

      Delete
  3. Imi plac aceste jurnale pentru ca, de multe ori aflu mai multe despre viata persoanei.Nu am reusit sa aflu unde locuiesti,de este asa cald. Numai bine si spor la treaba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Floarea, locuiesc in Grecia pe insula Zakynthos.
      Si mie imi plac aceste jurnale, intr-adevar asa aflam mai multe lucruri despre persoana respectiva.

      Delete
  4. Adica faci curat in zi de sarbatoare :) Eu am treaba in gradina si apoi cu masina de spalat plus sa pregatesc masa de pranz pentru sase persoane.. Si ma gandeam ca deseara aprindem pentru prima data focul in toamna asta, tot suntem toti acasa. Zi frumoasa, Luiza, cu spor la curatenie si apoi odihna placuta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt curioasa ce ai facut bun de mancare!
      Curatenie facem si noi cand putem si cand prindem momentul :))
      La noi arde deja focul si e atat de bine!!

      Delete
  5. Adica toamna voastra este plina de ciclame. Mi-ai adus aminte de sobe si de caldura sanataoasa care o degaja. Si m-a cuprins nostalgia, caci soba este sinonima cu bunica, cu copilaria...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si vor fi din ce in ce mai multe ciclame:))
      Si bunica mea avea soba si teracota si cuptor pentru paine, eh, ce vremuri apuse..nu vor mai reveni niciodata..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...