Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

12 September 2015

Smoothie delicios cu fructe de padure


Am inceput sa beau smoothie-uri.
Am facut cu mult timp in urma smoothie-uri cu iaurt si nu mi-au placut deloc, ieseau prea acre pentru gustul meu..apoi le-am evitat din cauza problemelor digestive, excesul de fibre nu imi facea bine, plus fructele de padure in mod particular imi dadeau crampe intestinale.

De ceva vreme tot efortul meu de vindecare naturala prin intermediul alimentatiei a inceput sa dea roade si digestia incepe sa se redreseze asa ca am incercat sa beau smoothie-uri, de data asta fara sa mai intampin probleme intestinale, asa ca am decis sa le includ in alimentatia zilnica.
Le fac cu fructe de padure, avocado, putina miere si lapte de migdale, sunt delicioase!
Nu o sa adaug legume, radacinoase, pe acestea le fac suc la storcator.
Ma gandesc insa sa adaug banana si/sau nuca de cocos proaspata.
Avocado face bautura foarte cremoasa, ii da o consistenta deosebita.
Adaug avocado atat pentru consistenta cat si pentru faptul ca vreau sa consum cat mai mult verde.
Vreau ca smoothie-urile  sa fie delicioase si sa le beau cu drag, sa satisfaca pofta de dulce dar in acelasi timp sa fie si sanatoase.
Sotul meu nu mananca nimic la micul dejun asa ca un smoothie satios cu avocado e solutia ideala (si rapida) pentru micul dejun, plus aportul mare de antioxidanti de la fructele de padure.

Fructele de padure sunt pline de antioxidanti ce combat radicalii liberi si stresul oxidativ.
Sunt antiage, anti inflamatoare, anticancerigene, sunt hidratante, ajuta sistemul cardiovascular.
Avocado are grasimi bune ce ajuta la combaterea colesterolului rau astfel ajutand sistemul cardiovascular, acidul oleic din grasimea avocado-ului are proprietati anticancerigene, grasimile sunt benefice si pentru piele, contine antioxidanti si vitamine puternic antiinflamatorii care combat radicalii liberi.
Mierea e un aliment minunat, plina de vitamine si minerale, are proprietati antibacteriene si antifungice, ajuta sistemul imunitar, confera energie.
Un smoothie din aceste ingrediente ofera multi nutienti care ajuta organsimul sa fie sanatos sau se se repare daca nu e in stare de sanatate optima.

Ma intereseaza tot ceea ce este antiage, atat pentru a combate imbatranirea exterioara la nivelul pielii dar si pentru a combate imbatranirea interioara la nivelul organelor, tesuturilor, o sa traiesc mult timp in acest oragnism fara sa pot inlocui organele imbatranite asa ca trebuie sa am grija de el si sa il tratez cu respect.



10 comments:

  1. azi dimineata am facut un smothie cu fructe de padure. foarte bun si sanatos. pupiciiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si noi tot dimineata bem smoothie-ul :))

      Delete
  2. trebuie sa reincep si eu, din lipsa de timp am cam uitat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai hai domnita, reincepe, ca e tare bun pentru sanatatea noastra si pentru tenul nostru :))

      Delete
  3. Interesant ca ai adaugat avocado. Eu fac cu mure, lapte si miere, sau cu banane. De obicei e in meniu duminica :) O sa incerc cu lapte de alune, care e favoritul meu. Merci de idei ! Duminica frumoasa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dani, am incercat cu lapte de alune dar mi s-a parut ca se potriveste ca nuca-n perete haha :)))
      E prea aromat laptele de alune si dupa gustul meu nu se potriveste cu fructele de padure acrisoare, dar e chestie de gusturi.
      Avocado ii da consistenta foarte buna, prefereatul meu cat si al sotului e cu avocado, am facut si fara cand nu am avut avocado copt si parca lipsea ceva.

      Delete
  4. Bune toate... :))
    Eu mai pun si lapte de soia, iar mierea la mine este pe post de zahar chiar si in cafea! :))

    hug & kisses
    ઇઉ Ell@

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu beau ceafea dar si la mine mierea e pe post de zahar! :)
      Mai folosesc si sirop de artar si zahar de cocos.

      Delete
  5. noi inlocuim lactatele din smoothie cu ceaiul alb sau ceaiul verde
    daca las ceaiul putin la frigider iese un smoothie racoros
    toata vara am tinut-o numai asa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceaiul verde e favoritul meu..imi place cald asa ca eu pe canicula din vara asta tot cald l-am baut! :))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...