Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

07 August 2015

Xigia Beach


Astazi am decis sa mergem la plaja Xigia situata in Nord-Estul insulei.
Sotul e in vacanta asa ca mergem la explorat si balaceala.
Plaja Xigia e la aproximativ 20 km departare de locul in care locuim si drumul pana la destinatie ofera o panorama foarte frumoasa.
Plaja Xigia are izvoare subacvatice sulfuroase astfel apa e foarte buna pentru probleme deramtologice.
Mirosul e caracteristic apelor ce contin sulf.
Plaja e mai retrasa si nu e luata cu asalt de turisti.
De la parcare si pana la masina e mult de mers, faci ceva sport, cam cum e la plaja Modern..la intoarcere, cu un soare arzator deasupra, am zis ca nu mai ajung la masina :))
Apa a fost calda si buna asa ca eu am stat numai in apa la balaceala si inotat.

In prima poza, undeva printre casele ce se vad este si casa in care locuim.
PS. Pozele nu sunt editate :)
















16 comments:

  1. Asa mult imi doresc sa ajung si eu vara asta la apa...am si ceva planuri sper sa fie bine :D Ma bucur ca ai avut un timp placut.

    ReplyDelete
  2. Superb ! Vad ca ati avut si un vas de croaziera in vizita :) Izvoare sulfuroase in mare am vazut in insula Milos si-mi amintesc, ca fundul marii era ca o pictura abstracta. Cred ca mici eu nu mai ieseam din apa ...
    Weekend placut, Luiza !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Earu doua vase in vizita cu turisti fericiti si galagiosi :)) sareau in apa in ovatiile celorlalti :)

      Delete
  3. Frumoase peisaje!

    Care plajă Modern? De prn Constanța sau de unde?

    ReplyDelete
  4. Frumoase peisaje!

    Care plajă Modern? De prn Constanța sau de unde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, plaja Modern din Constanta, dar la Xigia a fost si mai greu pentru ca soarele arde mult mai tare ca in Romania si urcarea a fost un chin :))

      Delete
  5. oi oi oi oi ce poze superbe!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, locul respectiv e superb, pacat doar ca e greu accesibil.

      Delete
  6. Vai cat de superb !!! Pozele sunt minunate !
    Pupici

    ReplyDelete
  7. Vai ce poze superbe, ce apa, ce albastru, ce loc de vis! Asa am un chef de duca si voi atata ma ispititi cu poze care mai de care mai atragatoare, ca nici nu stiu unde sa plec mai repede. Si de aceea stau acasa, hihihi

    ReplyDelete
  8. Bună, Luiza, te-am nominalizat pentru leapșa Liebster Award:

    http://ganduristinghere.blogspot.ro/2015/08/liebster-award.html

    M-aș bucura să citesc răspunsurile tale. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai ce dragut! Multumesc!
      O sa fac leapsa zilele urmatoare :)

      Delete
  9. of, ce imi faci.. Minunata Grecia! te pupp

    ReplyDelete
  10. oooooo ce sa mai zic!!!! esti o foarte norocoasa!!! :)
    cu drag, Ioana
    p.s. am recunoscut casa! :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...