Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

31 August 2015

August




A trecut si August!
A fost o luna cu plaja, o luna in care am avut stres pentru ca nu am avut apa potabila si cand se intampla asa ceva intelegi cat de importante sunt aceste utilitati, o luna cu minim 10 zile de vant, vantul a fost atat de putrenic incat a scuturat toate migdalele din pom, iar dupa vant a venit iar canicula.
In luna aceasta am avut provocarea de a gati dupa meniu si desi am intampinat dificultati, nu am avut apa potabila, m-am tinut de meniu, in zilele fara apa a trebuit sa improvizez dar m-am descurcat si lucrul asta mi-a dat multa satisfactie.
In luna asta ne-am bucurat de castravetii si rosiile cherry din curte, ba chiar ne-am bucurat si de capsuni si capsunile inca fac fructe, nu inteleg cum vine lucrul asta, credeam ca vor avea rod pana in iunie dar chiar si acum inca infloresc si fac fructe micute si foarte dulci si parfumate.
Toata vara am avut o ruda in vizita si azi, in ultima zi din August, ruda mea a plecat, acum ca nu mai am musafiri o sa ma organizez altfel si am deja o gramada de planuri pentru Septembrie, planuri pe care sper sa le si materializez.
Un Septembrie minunat!



7 comments:

  1. e bine ca a fost o luna cu plaja, eu nu am fost decat o zi anul acesta, desi am marea la picioare!

    ReplyDelete
  2. Ce frumos.... Noi am fost la Marea Nordului, de fapt am fost in vacanta la noi acasa. :))

    hugs & kisses
    ઇઉ Ell@

    ReplyDelete
  3. Se pare ca ai avut o luna incarcata cu bune si rele, mie imi pare rau ca se duce vara...septembrie nu e o veste buna :D

    ReplyDelete
  4. îţi doresc să îţi indeplineşti tot ce îţi propui în septembrie.

    ReplyDelete
  5. Luiza, vreau sa-ti multumesc pentru gandurile ce mi le lasi pe blogul meu. Poate nu reusesc sa fiu la fel de atenta, dar pentru mine cuvintele tale sunt o mangaiere, un lucru de mare valoare. Eu ma bucur de orice om care vede ceva pozitiv in mine...

    Te vizitez des si eu aici in casuta virtuala, chiar daca nu las mereu cate un semn si multa odihna imi adun de pe blogul tau. Sper sa ne bucuri in continuare cu postarile tale din insorita si minunata Grecie!

    Te imbratisez!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...