Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

14 July 2015

Mogaldeata








Eram azi in curte si la un moment dat aud un zgomot, parea un om care striga sau plange..nu am acordat importanta si mi-am vazut in continuare de conversatia pe care o purtam la telefon.
Zgomotul respectiv nu se oprea si acum incepuse se mi se para ca e un animal care plange.
M-am gandit ca o fi vreun animal ranit si m-am dus ghidata de sunet sa vad despre ce este vorba, cand colo ce sa fie, o mogaldeata care apare de printre maslini si imi trece calea in fuga.
Am incercat sa ma apropii, am strigat, dar mogaldeata nu venea nicicum ci mai tare fugea de mine.
Dupa putin timp insa, vazand ca nu fac miscari bruste si gandind pesemne ca nu reprezint un pericol, mogaldeata a inceput sa vina spre mine dar la o distanta de cativa metri tzusti si a facut cale intoarsa, apoi iar a venit alergand spre mine, de data asta un picut mai aproape decat data trecuta si iar a rupt-o la sanatoasa si tot asa pana cand intr-un final a venit la mine.
I-am facut onorurile si i-am aratat curtea, i-am facut cunostinta cu cateaua mea care a fost foarte dornica de joaca, i-am facut cunostinta si cu pisicile care nu au fost la fel de entuziasmate :))
I-am dat sa bea apa, ii era sete, i-am dat si putina carne sa manance si sa bea putin lapte.
A infulecat cu pofta carnea si a invatat sa stea cuminte ca sa primeasca o noua bucatica.
M-a urmarit prin toata curtea si peste drum cand am fost la cules de mure, cand m-am asezat pe scaun a venit sa stea sub scaun iar cand am intrat in casa a venit si s-a cuibarit la intrare asa ca se pare ca mogaldeata s-a adaptat foarte bine, a invatat sa tina distanta de pisici, a invatat unde e apa, a invatat sa stea cuminte si frumos ca sa primeasca mancare.





4 comments:

  1. ce draguuuttt esteeee!!!! :)

    ReplyDelete
  2. Buna Luiza,
    E foarte nostim asta micu'. Foarte placut de citit este blogul tau. Numai bine din partea mea si sanatate multa.

    Melilotus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Meli.
      Asta micu e de fapt asta mica :))
      Iti doresc si eu multa sanatate si zen cat cuprinde.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...