Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

04 July 2015

Iunie in imagini

Am tot vazut pe diverse bloguri rubrici asemanatoare, din care m-am inspirat, si am zis sa am si eu o rubrica cu luna in imagini ca sa imortalizez mai bine momentele placute ale lunii.

Marea grecilor albastra :)



La plimbare cu cateaua.
Ii place mult sa alerge, are la energie de abia reusesc sa tin pasul cu ea :)

Cireseee!!!
Ciresele acestea sunt diferite fata de cele de acasa, sunt mult mai dulci si foarte foarte gustoase, imi plac mai mult decat cele de acasa ceea ce e o raritate pentru ca in general mi se pare ca fructele de aici nu prea au aroma si prin urmare nu prea imi plac, asa ca am ramas uimita sa gasesc aceste cirese gustoase.


Daca e vara inseamna ca si-au facut debutul salatele si salata aceasta e de departe salata verii, o ador!
Salata verde cu ceapa alba, masline grecesti si sardine, totul stropit cu suc de lamaie de la lamaile din curte.
Ce poate fi mai bun?

Salata din fasole cu ceapa verde, ardei gras, patrunjel, iarba ciorii, ulei masline local si suc de lamaie.
Poate parea ciudat sucul de lamaie in salata de fasole dar merge foarte bine la boabele acestea, sunt cele cu ochi negru pe ele si sunt excelente pentru salate.

Antioxidanti :)







9 comments:

  1. nu am facut inca nicio plaja...si o am la picioare :(

    ReplyDelete
  2. Hei Coco! esti din Cta?
    Si eu tot din Cta sunt..momentan insa locuiesc peste mari si tari :))
    Saluta marea si din partea mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, sunt din Constanta! ma bucur ca te-am gasit :)

      Delete
  3. Hello Louise! Everything you wrote for yourself is so close to what I like. He did wonderful things to eat.You got an interesting blog. I would love to stop by my blog.

    ReplyDelete
  4. si eu am inceput sa pun fasolica in salate. Si se potriveste f. bine cu ceapa (ceapa rosie uscata, sau codite de ceapa verde) si lamaie.

    Cand am rabdare, pun la inmuiat si fierb fasolica, portionez si tin in congelator/frigider asa ca am urmatoaerle salate imbogatite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am congelatorul plin ochi! :))
      Am luat carne, organe si oase de la vitei pasunati dar fiind vara nu pot sa fac bors sau tocanite pentru ca e foarte cald insa sunt pregatita pentru la toamna :)

      Delete
  5. Si salata de rosii unde e ? E prin excelenta salata verii :) Fasolea asta ochi-negri e intr-adevar foarte buna si e grozav ca se poate pastra si le frigider, asa ca te scuteste de gatit cateva zile si merge combinata cu o multime de ingrediente.
    Cat despre flori, sunt de-a dreptul o necesitate :) Chiar si o frunza intr-un vas aduce un aer pozitiv in casa sau pe veranda. Doar ca acum vara, verdele devine din ce in ce mai greu de gasit. Leandrii salveaza situatia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De unde atata verde acum? :)) e ars totul :))
      Nu stiu cum e la voi, dar aici incep ploile din sept/oct si redevine totul verde si apar o gramada de flori, preferatele mele sunt narcisele salbatice care apar prin ianuarie, le iubesc!

      Delete
    2. Cam tot asa e si la noi, Luiza. Ma multumesc cu ramurele de iedera care dau radacini in vaze si uneori cu crengute de maslin culese din livada din fata casei. Narcisele sunt o nebunie, dar acum ne bucuram si de florile de cactus, nu-i asa ? :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...