Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

09 June 2015

Verde

Din 2011 mi-am schimbat alimentatia si felul in care gandesc despre diete, restrictii calorice.
Am renuntat la alimente procesate, cafea, tigari, am incercat sa mananc fructele si legumele in sezon.
Am incetat sa ma bazez pe medicamente in caz de probleme de sanatate si am inceput sa caut remedii naturiste si sa privesc sanatatea din punct de vedere holist, ceea ce mananc are impact asupra starii mele de bine fizice si mentale.
Din pacate anul trecut am fost lovita de doua nenorociri din care una a fost devastatoare si nu am putut sa schimb nimic deoarece e vorba de decesul cuiva din familie, asa ca nu am avut cum sa incep cu gandire pozitiva sau sa schimb datele problemei pentru ca in cazul unui deces nu mai e nimic de schimbat si ramai doar cu durerea.
In urma acelor necazuri am pierdut echilibrul cu alimentatia si cu stilul meu de viata si am inceput sa supravietuiesc in loc sa traiesc.
M-am luptat cu depresia deoarece nu am reusit sa ma impac cu pierderea persoanei decedate si nu am fost in stare de nimic, cu atat mai putin sa imi fac de mancare si sa ma ingrijesc, asa ca am mancat numai prostii si lucrul asta nu a facut decat sa inrautateasca starea mea de sanatate si dispozitia sufleteasca.
Dar de ceva timp am inceput sa imi revin, ma simt din ce in ce mai bine, am inceput iar sa am grija de alimentatia mea si incep sa revin la vechiul stil de viata.

Unul dintre obiceiurile mele e sa consum zilnic ceva verde.
Imi incep dimineata cu o bautura din pudra de iarba de grau pe care o amestec fie cu suc de portocale facut de mine, fie cu ceai de hibiscus si macese.




Pudra aceasta e de la iarba de grau bio crescuta in aer liber in Statele Unite, am cautat o pudra care sa nu aiba provenienta China si sa nu fie crescuta la neon.

Am cumparat-o de pe iHerb.
Pretul e mai mare decat la o pudra din China dar cred ca si beneficiile sunt pe masura.

De cand am inceput sa beau iarba de grau ma simt mai bine, am mai multa energie unde am mari probleme, am o dispozitie mai buna si parca ma ajuta si la digestie unde am iar mari probleme.
Gustul nu este grozav de aceea amestec pudra cu suc de portocale sau ceai de hibiscus indulcit cu miere naturala, in felul asta pot sa beau iarba de grau fara probleme pentru ca i se mascheaza gustul si bautura devine chiar placuta.

Dupa ce beau sucul cu iarba de grau astept sa treaca minim 20 min si imi iau micul dejun.
Dupa micul dejun urmeaza a doua portie de verde si anume ceaiul verde.





Nu am fost o bautoare de ceai dar am ajuns sa iubesc ceaiul verde.
De cand consum ceai verde nu mai am probleme cu constipatia, am suferit de constipatie cronica, ma ajutam cu seminte de in, prune uscate si alte remedii naturale dar mereu aveam probleme si trebuia sa fiu atenta sa am multe fibre in alimentatie, insa fibrele imi provoaca disconfort intestinal asa ca oricum o dadeam aveam probleme, plus ca tranzitul era lenes chiar cu toate fibrele zilnice.
Ei bine ceaiul verde a avut rezultate remarcabile pentru mine, in primul rand cred ca a ajutat la peristaltismul intestinal si mancarea se misca mai repede si implicit evacuarea se face mai repede, nu mai am probleme cu constipatia, tranzitul e normal si de foarte multe ori pana sa ajung sa beau ceaiul am deja tranzit intestinal la putin timp dupa ce ma trezesc.
Un alt beneficiu remarcat de cand consum ceai verde e ameliorarea unei probleme dermatologice.
Sufar de eczema la nivelul tenului si de cand beau ceai verde eczema s-a ameliorat vizibil.
Plus ca oricine a auzit de beneficiile ceaiului verde.
Pentru a beneficia din plin de aceste benficii am inceput sa consum ceai verde bio, provenienta India.
In general ma feresc sa cumpar alimente din China deoarece conditiile in care cresc plantele acolo sunt proaste si nu am incredere nici in produsele certificate bio din China.


Pe langa aceste doua portii zilnice de verde incerc sa incorporez si legume si frunze verzi.
Organismul meu a trecut prin multe suferinte si acum abia incep sa ma reechilibrez, am insa semnale clare ca imi e din ce in ce mai bine si sper sa scap de problemele de sanatate care ma sacaie de mai multi ani.
Sunt intr-o continua informare si mereu invat lucruri noi si acum am un program de nutritie avansat cu suplimente de buna calitate, bio si naturale.





12 comments:

  1. ce frumos obiceiul asta de a consuma zilnic ceva verde :)

    ReplyDelete
  2. Frumos, sanatos si chiar gustos :)

    ReplyDelete
  3. intrebare: ai incercat sa iti faci tu sucuri din legume verzi? Eu deocamdata am pus numai spanac si urzici, kale si telina, astea sunt de primavara.... iar grau inca nu am incercat sa germinez...doar ridichi. Si m-am plictisit de astea.

    Pt dermatita mea, dr dermatolog(de la Colentina) mi-a recomandat sa reduc la maxim chimicalele: din mancare dar si din cosmetice - adica...deseori ma spal numai cu apa si menajul il fac deseori numai cu apa. La inceput mi se parea exagerat, dar daca zis dr-ita, apai hai sa incerc - si s-a calmat extraordinar.
    La fel, confortul psihic conteaza colosal, cand am indeprtat conflictele (din capul meu) viata s-a imbunatatit f. mult.

    La ceaiuri, eu imi culeg si usuc plante - ca simplitaly.

    ReplyDelete
  4. O femeie, am adaugat la sucuri patrunjel, salata verde, castravete, spanac insa storcatorul meu nu e bun pt frunze si momentan chiar nu vreau sa investesc in unul cu frunze plus ca si asa am casa aglomerata.

    Faceam sucuri verzi din mar verde+castravete+patrunjel+spanac+lamaie cu coaja cu tot, lamaia e din curtea noastra si nu sunt stropite asa ca pot folosi linistita si coaja.

    Sa stii ca asa fac si eu, am redus mult chimicalele din mancare, la cosmetice folosesc cosmetice naturale, pe corp ma spal cu apa si sapun natural.

    Sunt atenta sa am zilnic alimente antiinflamatoare si incerc sa ajung la un echilibru sufletesc...in ultimele luni nu mi-a iesit deloc pentru ca am fost pusa la pamant de pierderea suferita dar acum incep iar sa am grija de mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu le fac gen smoothie si plantele ce le pun nu prezinta probleme la tocat... acum insa am renuntat de tot, nu mai am rabdare dimineatza sa ma trezesc si sa fac si un suc inainte de plecare asa ca am doar limonada cu menta si miere in frigider.

      Cat despre evenimentele nefericite... iti trimit o imbratisare calda de la mine ... e greu dar din pacate viata nu e corecta.

      Delete
    2. Multumesc de imbratisare! Trimit si eu una la schimb :)

      Nici eu nu as avea rabdare sa fac smoothie de dimineata, nici de sucuri nu am rabdare mai mult din cauza ca e foarte cald si s-ar strica fructele si legumele ca in frigider nu am suficient spatiu, piata e departe si nu pot cumpara cum cumparam acasa zilnic, deci nu am materie prima :)) asa ca pentru mine e foarte foarte comoda pudra respectiva si chiar ma simt mai bine de cand o beau.

      Delete
  5. Am ajuns pe blogul tau citind un comentariu de la Carmen si imi place ce-am gasit!:).IInteresanta legatura intre cceaiul verde-constipatie eu caut remedii pt copilul de 4 ani cu aceasta problema.O sa ma informez daca ceaiul verde poate fi dat si copiilor nu mai stiu exact daca contine sau nu teina.

    ReplyDelete
  6. Bine ai venit, Laura!
    Ceaiul verde are teina, mai putina decat ceaiul negru, dar are.
    Pentru mine ceaiul verde a fost o minune, nu ma asteptam sa fie atat de eficient, am uitat de cat de sacaitoare sunt problemele cu tranzitul dar nu stiu daca are acest efect la toate persoanele.
    Daca medicul va aproba ceaiul pentru copil sa cauti ceai varsat, are calitate mai buna, am citit pe undeva ca in pliculetele de ceai ajunge 'tocatura' de la ceai si tot ce nu e suficient de bun sa ajunga in vrac.

    ReplyDelete
  7. sora mea e raw vegan si desigur,m-a influentat si pe mine. Incerc si eu sa traiesc sanatos. eu adaug in smoothie praf de clorela, aici se gaseste.

    ReplyDelete
  8. As incerca sa cresc germeni de grau in locul tau, nimic nu e mai bun decat produsul proaspat. Dar iti trebuie un storcator special pentru asta. Am un cumnat care si-a comandat asa ceva din Anglia si ma tot gandeam sa ii calc pe urme, dar de cand cu criza, am amanat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, clar ca produsul proaspat e cel mai bun, dar momentan nu e posibil asa ceva, pudra asta e insa foarte foarte buna, nu ma asteptam.
      Nu stiu ce o sa ma fac cand o sa se termine pentru ca stii si tu ca nu putem face plati externe.
      Pudra o am din Statele Unite.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...