Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

12 June 2015

Leapsa: Iubesc vara!


Am vazut o leapsa draguta cu intrebari despre vara :)
Cum acum este vara si leapsa mi se pare o metoda draguta de a ne cunoste mai bine am preluat aceasta leapsa pe blogul meu.


1.Ce iti place cel mai mult vara?
Imi place mirosul marii,  marea are un miros specific, crud, organic, de apa sarata amestecata cu alge, imi place sa ma plimb si sa adulmec acest miros iar briza sa aduca din departare si miros de mancare care sfarie pe gratar la o taverna din apropiere.

2.Te bronzezi cu usurinta sau te arzi?
Ma ard cu usurinta :)) dar de cativa ani am adoptat un nou sistem de bronzare si nu m-am mai ars, de bronzat tot lent ma bronzez dar macar nu mai sufar de arsuri si nu mi se mai jupoaie pielea.

3.Bautura pe care o preferi vara.
Vara imi place sa beau ice tea, ice tea-ul il fac eu acasa cu miere si ingrediente naturale, fara arome sintetice sau indulcitori sintetici.
Acum am un ice tea de hibiscus cu macese la frigider si e delicios!

4.Mancarea pe care o preferi vara.
Zmeura! Imi plac mult si dovleceii prajiti si bine-nteles ca acum merg foarte bine salatele.

5.Piesa vestimentara care iti place cel mai mult vara.
Ceva din fibre naturale (bumbac subtire sau in) care sa lase organismul sa respire.
Imi plac pantalonii de in si camasile/ bluzele din bumbac fin si racoros.

6.Oja preferata de vara.
Vara imi place sa port culoarea turcoaz la unghii si acum folosesc Korres 38 Bright Mint, nu e oja care sa se intinda cel mai bine dar o prefer deoarece nu are ingrediente toxice.

7.Produsul cosmetic preferat vara.
Ceva care sa hidrateze bine si sa fie cat mai putin iritant pentru ten, o apa de trandafiri, o apa termala sau chiar ceai verde pulverizat pe fata.

8.Ce parfum folosesti vara?
Dolce&Gabbana Light Blue, iubesc parfumul asta si pentru mine parfumul asta inseamna vara.
Il folosesc deja de cativa ani si nu cred ca o sa schimb prea curand parfumul de vara.

9.Munte sau mare?
Pentru ca omul mereu isi doreste ceea ce nu are, o sa zic ca aleg muntele! :))

10.Vacanta activa sau leneveala?
Cred ca o combinatie intre ambele :)) eu nu suport sa stau prea mult timp pe nisip, la plaja.
La mare imi place sa ma balacesc iar sa stau pe prosop/sezlong mi se pare tortura, pe cand o drumetie in natura nu imi displace asa cum nu imi displace nici sa stau in casa, la racoare, in timp ce afara e canicula, si sa ma uit la diverse filmulete pe youtube.

11. Activitatea preferata.
In mod cert, 100% :)) balaceala!!! mai cu seama cand sunt valuri.
Aici din pacate nu prea am parte de valuri si chiar mi-e dor de valurile Marii Negre.

12.O amintire draga
O excursie pe care am facut-o cu sotul meu in Tulcea, ne-am plimbat cu barca cu motor, am vizitat manastirea Celic Dere, am ajuns la cetatea Enisala, imi aduc aminte cu mult drag de acea excursie.

Un cuvant de incheiere:
Imi doresc sa avem o vara frumoasa, cu soare, cu excursii, cu mancare buna si multe multe zambete.


Transmit aceasta leapsa mai departe IrineiCamelieiAncai si oricui citeste si doreste sa o preia.

O vara minunata!



3 comments:

  1. Merci, o sa-l vezi curand pe blog. Vara e anotimpul meu. :)

    ReplyDelete
  2. Multumesc Luiza, am raspuns:)

    ReplyDelete
  3. Multumesc, Luiza! Raspuns si eu in curand provocarii, am fost cam ocupata zilele astea.

    Avem gusturi comune, sa stii!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...