Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

08 June 2015

Cameo Island

Ieri, duminca, am fost intr-o plimbare lunga de cateva ore.
Vremea a fost frumoasa asa ca ne-am hotarat sa exploram mai bine insula Zakynthos.
Am o verisoara in vizita asa ca numai bine a prins excursia.
Desi sunt de aproape 2 ani pe insula abia acum am ajuns sa vizitez Cameo Island, mi-a placut foarte mult atat insula, care e foarte mica, cat si toata excursia si m-am simtit si eu turista.
Am avut o zi superba, cu mult soare, chiar prea mult pentru ca la un moment dat ma dureau ochii de cat de stralucitor era soarele, dupa ce am vizitat insulita Cameo ne-am continuat excursia spre Keri unde am trecut pe langa niste peisaje superbe.
Am incheiat ziua cu o portie generoasa de gyros..in general ma feresc de mancarea de carciuma pt ca vreau sa controlez ingredientele din mancare si acest lucru e posibil doar in bucataria mea, dar dupa ziua lunga pe care am avut-o cine mai era in stare de gatit, plus, trebuia sa incheiem ziua cu o mancare greceasca.

Aici suntem in satul Agios Sostis si in departare se vede insula Cameo.



Accesul pe insulita se face pe un pod rustic, in dreapta se vede insula Marathonisi.














Drumul spre Keri.
Aici nu am mai facut multe poze pentru ca deja obosiseram cu totii, plus ca ma dureau ochii de la soare.
Keri nu mi-a placut in mod deosebit, mai mult mi-a placut drumul spre Keri insa Agios Sostis cu insula Cameo mi-au placut mult si vom mai merge acolo.






14 comments:

  1. Oh, Doamne, ce priveliste!

    Abia astept sa mai vad si alte imagini :)...

    ReplyDelete
  2. Oh, Doamne, ce priveliste!

    Abia astept sa mai vad si alte imagini :)...

    ReplyDelete
  3. O sa 'documentez' foto plimbarile mele :)
    Mersi de vizita, Irina!

    ReplyDelete
  4. :) ce interesant trebuie sa fie sa traiesti pe o insula greceasca, arata frumos!

    ReplyDelete
  5. Peisajele sunt frumoase, insula e frumoasa din pacate conditiile sunt mai vitrege decat la oras si inca ma acomodez cu acest lucru :)
    Mersi de vizita, Amaria!

    ReplyDelete
  6. ce superbe sunt pozele! Frumoase locuri, salbatice!

    ReplyDelete
  7. Da, locurile inca sunt salbatice si frumoase. :)
    Mersi de vizita, o femeie!

    ReplyDelete
  8. Ti-am descoperit blogul, pt ca ai scris pe al meu. Imaginile de mai sus sunt mirifice. Nu am fost niciodata in Grecia, dar timpul nu e pierdut. La fel xa fetele, abia astept sa mai vad poatari ee acest gen :)

    ReplyDelete
  9. Ti-am descoperit blogul, pt ca ai scris pe al meu. Imaginile de mai sus sunt mirifice. Nu am fost niciodata in Grecia, dar timpul nu e pierdut. La fel xa fetele, abia astept sa mai vad poatari ee acest gen :)

    ReplyDelete

  10. Nici eu nu am fost in UK dar cum ai zis si tu, nu e timpul pierdut! :))
    Te pup, Hanne!

    ReplyDelete
  11. Deci Zakynthos ... A fost insula primei mele vacante in Grecia, in anii de facultate. Acum 23 de ani :) Eu implinesc anul asta 20 de ani de Grecia si 20 de ani de casatorie ... nici nu-mi vine sa cred ca au trecut atat de repede.
    Pe insulita am fost la o petrecere nocturna si apoi am facut baie in mare la lumina stelelor si am plecat cu hainele in brate ... Am amintiri frumoase :)
    Minunate pozele !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unde ai stat in Zakynthos? Laganas/kalamaki?
      Eu stau in cealalta parte a insulei, langa Alykes/Alykanas daca ai ajuns pe acolo.
      Vai de cat timp esti aici.

      Delete
    2. Am stat in camping la Laganas si pe atunci era un rai acolo. Ultima data am fost acum opt ani si ceva si n-am stiut cum sa fug mai repede din zona aia ... prea mult turism strica. Locul nostru favorit in Zakynthos e Porto Vromi, dar probabil ca si acolo totul se schimba in ritm rapid.
      Nu-mi amintesc de Alykes, sunt multi ani de atunci ... Oricum e bine ca sunteti departe de aglomeratie, chiar daca asta inseamna un efort in plus cu aprovizionarea.
      Imi amintesc ca ieri cum am urcat pe vas la Kilini ... invatam sa citesc greceste citind un comics cu Asterix si Obelix :)
      Timpul treceprea repede si parca mai repede de cand suntem parinti. Totul se concentreaza in jurul copiilor si de cand sunt scolari, programul e si mai incarcat ... Acum, ca sunt la bunici, desi nu suntem in concediu ne simtim in vacanta :)

      Delete
    3. Laganas e dezastru acum!!!
      Turism e si in Alykanas/Alykes dar statiunile astea sunt pentru "familisti" si sunt linistite chiar daca sunt aglomerate, in Laganas insa sunt tineri care se imbata si apoi se comporta deplorabil..pacat pentru ei in primul rand si pentru renumele pe care si-l fac.
      Trece repede timpul si pentru noi care nu suntem parinti, imi inchipui ca pentru voi trece si mai repede pentru ca aveti mai multe activitati decat noi.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...