Chocolates and dreams

Chocolates and dreams

11 June 2015

Casuta din poveste



Aici imi beau ceaiul, aceasta e privelistea pe care o am in fata ochilor, aici ies cu o carte la citit, aici stau la soare.


'Straduta' aceasta e imediat langa casa si se termina in mare, marea e la 5 min de mers pe jos.




Aceasta e drumul principal, sentimentul de natura si salbaticie e intregit prin lipsa asfaltului.
Poza e facuta exact in capul stradutei care duce la mare.
Casuta in care locuiesc e in spatele masinii, masina care a venit tocmai din Romania aici. :)


Peste drum, printre maslini, un pom de rodie.


Aici imi fac plimbarile cu cainele, in livada din fata casei, in departare se vede marea.


Verde!!!


Casa in care locuiesc e inconjurata de livezi de maslini, in apropiere sunt dealuri si in departare e muntele, marea este la 5 min de mers pe jos iar noaptea, de pe terasa casei, se aud valurile marii.
Am doar un vecin in imediata apropiere iar celalat e la vreo 500 m, in rest maslini, maslini, maslini :)
Deoarece zona nu e foarte populata traficul e redus si aerul e foarte curat, aer atat de curat nu am mai respirat nicaieri dar asta nu se datoreaza numai zonelor verzi care ne inconjoara (desi bine-nteles ca aceste zone verzi sunt cele care contribuie la acest oxigen pur) ci mai cu seama lipsa autoturismelor si a poluarii, am fost la plimbare in zona la fel de salbatica insa cu trafic mai intens si aerul nu avea aceeasi prospetime.

Am locuit la apartament si mi-am dorit foarte mult sa stau la casa.
Nu banuiam ca o sa gasesc o casuta intr-o zona atat de minunata, retrasa si in mijlocul naturii, unde natura isi urmeaza cursul nestingherita.
Am vecini arici, testoase, un uliu, fluturasi, sunt o gramada de pasarele care ciripesc, in livezi sunt aduse oite si caprite la pascut, ba chiar si un cal pe care il mangai ori de cate ori il vad si caruia ii dau mere si morcovi.


Sunt inconveniente la tara dar libertatea pe care o ofera traiul in natura nu poate fi egalata.
Aici incerc sa traiesc mai simplu, traditional, mai ecologic, sa poluez mai putin, sa respect cursul firesc al naturii.
Pentru mine acest loc este un loc de basm iar casuta in care locuiesc este casuta din poveste, casuta care a depasit asteptarile visurilor mele.
Nu as mai putea sa locuiesc la apartament, in trafic, claxoane, agitatie, reclame luminoase, singurul zgomot de trafic si claxoane pe care il aud e cand vorbesc cu familia pe skype si atat de tare si obositor e zgomotul unui oras aglomerat ca il aud prin calculator.




17 comments:

  1. E real ce ai postat tu, Luiza?

    E minunat, iar prin descrierea ta, aproape ca am fost si eu pe acolo si am adulmecat aerul curat si am auzit valurile marii cum se sparg noaptea de mal...

    Abia astept sa ne mai impartasesti ceva din viata ta in mijlocul livezii de maslini!

    ReplyDelete
  2. Irina, da, e foarte real ce am scris :)
    Sigur ca viata nu e mereu roz si am intampinat si multe probleme, insa locsorul asta in care locuim chiar e un colt de rai cu atata liniste si pace..
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. vai, cat de frumos!!! un colt de Paradis!!!! Minunat!!!!
    Nici nu banuiam cum arata florile sau pomul rodiei!!! Si atat de aproape de mare!!!
    Cat de frumos!!!!! Eu am ramas pierduta intre pozele tale si incerc sa simt mirosul maslinilor si al marii!!!! cu drag, Ioana
    PS. de vis!!!!

    ReplyDelete
  4. vai, cat de frumos!!! un colt de Paradis!!!! Minunat!!!!
    Nici nu banuiam cum arata florile sau pomul rodiei!!! Si atat de aproape de mare!!!
    Cat de frumos!!!!! Eu am ramas pierduta intre pozele tale si incerc sa simt mirosul maslinilor si al marii!!!! cu drag, Ioana
    PS. de vis!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ioana, nici eu nu stiam cum arata pomul rodiei, aici l-am descoperit!
      Nici migdalul nu stiam cum arata si tarziu ne-am dat seama ca avem migdal in curte :)) in februarie infloreste migdalul si are niste flori roz delicate si frumoase ca toate floricelele! :)
      Daca vrei sa vezi mai multe poze cu insula pe care locuiesc am prima postare, plimbare prin zakynthos unde am pus poze dintr-o plimbare cand am explorat insula.

      Delete
  5. E de vis acolo la tine!!!!! Sa te bucuri de acest mic colt de Rai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adriana, mersi! Ma bucur de acest colt de Rai si vreau sa imortalizez toate amintirile acestea pentru ca la un moment dat ma voi reintoarce in Ro si sunt sigura ca imi va lipsi teribil locsorul asta izolat in care locuiesc.
      Am tot glumit si am zis ca mi-ar placea sa iau cu mine casuta si pustietatea de jur imprejur cand oi pleca de aici.

      Delete
  6. Este absolut minunat! Perfect!

    ReplyDelete
  7. ooo, e de vis ce poze pui tu aici!
    Cred ca fiecare om ce locuieste in aglomeratia urbana viseaza locul asta. Tu l-ai gasit si e pt tine, la discretie.
    Multumim ca ne impartasesti pozele

    ReplyDelete
  8. Anca, o femeie, va pup!
    Da, e foarte frumos si idilic in pofida problemelor pe care le intampinam, chiar acum ne luptam cu niste probleme cu fosa septica si furt de apa, da, se fura apa :)) dar trec ele pana la urma :)

    ReplyDelete
  9. Eu visez sa traiesc in Grecia.. O iubesc. Si fiul meu lucreaza in Grecia,mi-e tare dor..

    ReplyDelete
  10. Un strop de liniste intr-o lume haotica, nu ?

    ReplyDelete
  11. Ce frumusete de loc, raiul din gradina maslinilor! Ti-am urmat sfatul si am vazut si prima postare-absolut superb!

    ReplyDelete
  12. Mie nu imi vine sa cred cat de minunat e acasa la tine! E locul meu ideal de a trai, fara vecini multi, cu muuuult verde, far asfalt, marea..Sa-mi creasca copiii liberi!...Doamne, Luiza esti o fericita!

    ReplyDelete
  13. mă bucur, din inimă, că am reuşit să te cunosc!
    şi eu m-am mutat de la oraş la ţară, de câţiva ani, dar nu am parte de oaza ta de linişte !
    este mult mai bine la casă chiar dacă efortul este mai mare ca să ai de toate !
    mi-aş fi dorit o asemenea singurătate ca la tine dar nu toţi au parte de un colţişor de rai ca la tine!
    ca şi Dani, trăieşti într-o altfel de lume - cred că sunteţi suflete delicate şi aţi meritat de la Bunul Dumnezeu aceasta !!!
    îţi doresc din toată inima multă sănătate !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, efortul este mai mare la casa dar si satisfactia e pe masura.
      Iti multumesc pentru urare si iti doresc si eu multa sanatate!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...